Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Missade att alla pass var förkryssade så nu ligger 104st å väntar på redigering. Jag har redan lagt upp dessa pass. Hur tar jag bort inlästa passen?

Om det är från Funbeat du menar, så Redigera, klicka på Radera. Eventuellt måste du öppna och bearbeta/spara varje pass först.

japp det var från funbeat. men om jag öppnar å raderar försvinner inte hela passet som han föreslår att slå ihop då? Tänkte man kunde gå in i väntelistan å klicka bort men det verkar inte så?

Anders//

I kalendern ser du alla pass som väntar på redigering. De har ett litet dokument framför sig.
Alternativt går du till Min Analys->Visa i lista. Där ser du alla pass också. Markera de som ska raderas och sen längst ner under "Visa avancerade funktioner för

För mig markeras bara de som jag inte har läst in. Använder ANT-stickan.

Jag kör med ANT-agenten också.
Kan det bero på att jag så gott som alltid raderar rundorna? Det är något lurt med den nya synken som inte fungerar så bra.
Den gamla hade något liknande problem när den lanserades och jag beta-testade den.

Nån som har någon lösning på det här. Jag har nu fått gå igenom och ta bort ca 150 pass de två senaste gångerna jag importerat.

Nån som vet var denna data sparas på en Mac så man kan ta bort den manuellt. Nya pass verkar inte läggas till igen, endast de

Min slutgiltiga lösning blev att manuellt radera alla extrapass som importerats. Sedan rensade jag både klockan och passen i ANT Agenten. Nu fungerar allt som det ska och importen går på någon sekund eftersom det är så få pass att importera.

Jag vill trycka på Staffans fråga:

"Nån som vet var denna data sparas på en Mac så man kan ta bort den manuellt. "

Har googlat och hittar svar, men det stämmer då inte med min Mac med OSX Lion.