Quote from Guest on 5 August 2010, 07:29Jag håller på att lära mig min FR 305 och gjorde någon sorts misstag då jag spelade in en runda, för att sedan nästa gång jag slog igång klockan antagligen trycka på lap istället för start/stop, eller helt enkelt resetta helt nytt.. Vet inte, har fortfara
Jag håller på att lära mig min FR 305 och gjorde någon sorts misstag då jag spelade in en runda, för att sedan nästa gång jag slog igång klockan antagligen trycka på lap istället för start/stop, eller helt enkelt resetta helt nytt.. Vet inte, har fortfara
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 07:39I Garmin Traning Center kan man högerklicka på varvet och välja "Delete lap" - borde finnas liknande i Garmin Connect?
Har inte varit inne där på länge så bättre svar får du inte av mig, sorry! 🙂
I Garmin Traning Center kan man högerklicka på varvet och välja "Delete lap" - borde finnas liknande i Garmin Connect?
Har inte varit inne där på länge så bättre svar får du inte av mig, sorry! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 08:03Gnnnnnnnn! Jo jag har högerklickat överallt men finner ej... uh!
Gnnnnnnnn! Jo jag har högerklickat överallt men finner ej... uh!
Quote from Camilla Höög on 5 August 2010, 16:19I Garmin Connect har jag inte hittat någon möjlighet att ta bort en intervall i ett pass. I klockan tror jag däremot att det går. Jag har precis bytt till 310XT och kan inte kolla. I den går det inte (vad jag kan hitta), men jag i 305:an går det nog.
Impo
I Garmin Connect har jag inte hittat någon möjlighet att ta bort en intervall i ett pass. I klockan tror jag däremot att det går. Jag har precis bytt till 310XT och kan inte kolla. I den går det inte (vad jag kan hitta), men jag i 305:an går det nog.
Impo
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 20:20Jag har också letat efter denna funktionen i Garmin Connect men inte lyckats. Lite irriterande, eftersom det är det enda som fungerade bättre i Garmin Traning Center. Jag brukar vilja kapa lopp som blir tex 10,02 km till 10 km.
Jag har också letat efter denna funktionen i Garmin Connect men inte lyckats. Lite irriterande, eftersom det är det enda som fungerade bättre i Garmin Traning Center. Jag brukar vilja kapa lopp som blir tex 10,02 km till 10 km.