Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTa bort löprunda?
You need to log in to create posts and topics.

Kladdade ned någon liten runda bara för att testa eftersom jag är ny. Sen helt plötsligt så blev den sparad. Jag har tagit bort den från "Mina rundor" men jag vill ju ta bort den helt. För just nu kan jag gå in och se den där man letar efter rundor. Det ä

tror inte det finns en "ta-bort-funktion" än... men man kan alltid maila olle och be snällt 😉

Det går inte att ta bort rundor. Jag har flera "skräprundor" också som jag gärna skulle radera, men det går inte.
Om du VERKLIGEN vill ta bort den och lider om den är kvar så kontakta Olle.

det går visst. klicka på rundan så kommer info om den upp under kartan och där kan man klicka på "tabort från mina rundor"

Ja men då tar du inte bort själva rundan, utan du tar bara bort den från din egen samling med rundor.

Exakt, kvar för evigt.

Jag skulle vilha ha en möjlighet att sortera och strukturera bland rundor. Tex så tycker jag bara att rundorna från när jag började springa skulle kunna ligga llångt ner i en mapp

mappar vore bra, eller nån form av sorteringssystem... typ kategorier, mappar, etc.
Jag som bor på två ställen skulle vilja kunna sortera rundorna i två kategorier, exempelvis "Västerås" och "Skultuna", kanske även en för övriga rundor; "övrigt".

Kateg

Jag har nämnt en funktion att ta bort rundor ett par gånger när jag skrivit till honom.

Jag misstänker att han sitter och funderar ut något riktigt klurigt och smart kring rundor eftersom upplägget har blivit lite rörigt nu när det är så många medlemmar

Och för cykelrundor vore det trevligt att se alla rundors sträckning samtidigt på kartan, någon kan ha lagt upp en jättetrevlig runda precis utanför mitt hus utan att jag kan hitta den. Ändpunkten som redovisas på kartan kan ligga flera mil bort.