Quote from Guest on 21 September 2012, 06:47Hej,
Vet att frågan/önskan varit uppe vid ett flertal tillfällen förut, och har till och med för mig att Olle sagt något om att ni ska försöka hitta en lösning på det.
Så jag ville bara kolla hur det går.För er som tycker jag talar i gåtor så handlar de
Hej,
Vet att frågan/önskan varit uppe vid ett flertal tillfällen förut, och har till och med för mig att Olle sagt något om att ni ska försöka hitta en lösning på det.
Så jag ville bara kolla hur det går.
För er som tycker jag talar i gåtor så handlar de
Quote from Camilla Höög on 21 September 2012, 06:57Funktionen du efterfrågar finns redan och använder jag hela tiden på lopp som inte finns upplagda och som ingen har intresse av:
Man måste inte lägga upp ett lopp som just ett lopp utan det räcker med att man bockar i rutan för lopp på sitt träningspass.
Funktionen du efterfrågar finns redan och använder jag hela tiden på lopp som inte finns upplagda och som ingen har intresse av:
Man måste inte lägga upp ett lopp som just ett lopp utan det räcker med att man bockar i rutan för lopp på sitt träningspass.
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 07:43Men tyvärr så tror Henan att alla ska yra runt på Humpabumpajoggen.
Men tyvärr så tror Henan att alla ska yra runt på Humpabumpajoggen.
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 17:20Mikael, vilka lopp bör då läggas upp, om inte sådana som någon på Funbeat springer?
Mikael, vilka lopp bör då läggas upp, om inte sådana som någon på Funbeat springer?
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 23:16Jag heter i och för sig Marcus, men jag antar att frågan var ställd till mig.
Om ens syfte med att lägga upp ett lopp är att man vill bjuda in sina funbeatkompisar är det ju såklart en bra ide att göra loppet offentligt. Men om man inte har några sådana
Jag heter i och för sig Marcus, men jag antar att frågan var ställd till mig.
Om ens syfte med att lägga upp ett lopp är att man vill bjuda in sina funbeatkompisar är det ju såklart en bra ide att göra loppet offentligt. Men om man inte har några sådana
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 08:46Sorry, Marcus var det ja! 🙂
Jag lägger upp tävlingar för att göra reklam för loppen och visa att de finns, och att kolla vilka andra som sprang och deras berättelser/resultat.
Oavsett om de är mina kompisar eller ej.
Sorry, Marcus var det ja! 🙂
Jag lägger upp tävlingar för att göra reklam för loppen och visa att de finns, och att kolla vilka andra som sprang och deras berättelser/resultat.
Oavsett om de är mina kompisar eller ej.
Quote from Jonny Persson on 22 September 2012, 08:50En smartare variant hade varit att loppen inte hamnar i diskussionsforumen förrän någon har skapat en kommentar på det. Från start är det ju inte en diskussion utan bara en händelse och allmänintresset för att t.ex. Lerdikets RC har klubbmästerskap på 150
En smartare variant hade varit att loppen inte hamnar i diskussionsforumen förrän någon har skapat en kommentar på det. Från start är det ju inte en diskussion utan bara en händelse och allmänintresset för att t.ex. Lerdikets RC har klubbmästerskap på 150
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 21:06Personligen tycker jag iofs att det är bra att loppen dyker upp på något sätt, det ger i alla fall en viss chans att jag ska uppmärksamma lopp som jag inte redan vet finns.
Men, det skulle inte behöva vara insprängt i exakt samma lista kanske, och/eller
Personligen tycker jag iofs att det är bra att loppen dyker upp på något sätt, det ger i alla fall en viss chans att jag ska uppmärksamma lopp som jag inte redan vet finns.
Men, det skulle inte behöva vara insprängt i exakt samma lista kanske, och/eller
Quote from Camilla Höög on 23 September 2012, 21:47Den 4 maj publicerade jag ett Greasemonkey-skript som gör just det: Markerar alla lopp/tävlingar så man enkelt man markera dem som ointressanta.
http://www.nextsource.se/service/userscript/funbeat/check_all_unreadSmidigt om man först vill få bort alla l
Den 4 maj publicerade jag ett Greasemonkey-skript som gör just det: Markerar alla lopp/tävlingar så man enkelt man markera dem som ointressanta.
http://www.nextsource.se/service/userscript/funbeat/check_all_unread
Smidigt om man först vill få bort alla l