Quote from Guest on 26 May 2011, 19:46Hur gör jag för att ta bort en runda? Jag brukar lägga in rundor när jag registrerar jogging eller promenad i träningskalendern men eftersom jag sällan går samma väg flera gånger så blir det väldigt många rundor i listan.
Hur gör jag för att ta bort en runda? Jag brukar lägga in rundor när jag registrerar jogging eller promenad i träningskalendern men eftersom jag sällan går samma väg flera gånger så blir det väldigt många rundor i listan.
Quote from Christer Berg on 26 May 2011, 19:56Du kan inte ha några träningspass kopplade till rundan för att kunna ta bort den.
Du kan inte ha några träningspass kopplade till rundan för att kunna ta bort den.
Quote from Funbeat user on 26 May 2011, 22:09Aha... nej det verkar ju faktiskt ganska logiskt. Tack för info. 🙂
Aha... nej det verkar ju faktiskt ganska logiskt. Tack för info. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 16:14För mig är det inte alls så logiskt, det funkade fint på en annan träningssajt som jag hade innan detta.. men efterlyser ändå en "oldmapp" att lägga in såna gamla rundor i, så man kan slippa se dem i listan.. då skulle man lösa det problemet att de är for
För mig är det inte alls så logiskt, det funkade fint på en annan träningssajt som jag hade innan detta.. men efterlyser ändå en "oldmapp" att lägga in såna gamla rundor i, så man kan slippa se dem i listan.. då skulle man lösa det problemet att de är for
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 16:25+1 på förslaget om oldmap! (t+)
+1 på förslaget om oldmap! (t+)
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 21:22Mycket bra idé!! Röstar också på oldmapp
Mycket bra idé!! Röstar också på oldmapp
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 08:43+1
Jag skulle gärna vilja kunna lägga in rundor också utan att koppla dem till specifika pass. Kan ju vara bra att planera i förväg ibland och då vet hur lång rundan blir..
+1
Jag skulle gärna vilja kunna lägga in rundor också utan att koppla dem till specifika pass. Kan ju vara bra att planera i förväg ibland och då vet hur lång rundan blir..
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 09:27Det kan man ju. 🙂
Det är bara att klicka på fliken "Träningsrundor" och sedan på "rita ny runda" i övre högra hörnet.
Det kan man ju. 🙂
Det är bara att klicka på fliken "Träningsrundor" och sedan på "rita ny runda" i övre högra hörnet.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 21:18Tack! Såg inte den knappen förut.
Tack! Såg inte den knappen förut.