Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hur tar jag bort en runda från ett genomfört pass?
Försöker rensa i min lista med rundor som blivit alltför lång..., men provar jag att gå in på rundor och radera får jag bara veta att jag inte kan ta bort rundan eftersom den finns på registrerade pass.

Precis, man måste koppla loss den ifrån alla pass den är kopplad till. Oftast är det bara ett, men man vet inte vilket. Det suger en smula. En liten lista av länkar till de pass som en runda tillhör på "mina rundor"-sidan hade inte skadat i sammanhanget.

Ok, alltid skönt att veta att man inte är ensam om ett problem... 😉
Men hur kopplar jag bort ett pass från en enskild runda?

Eftersom du vet vilken runda du vill ta bort kan du söka på pass (i listan) i ett jäkligt smalt intervall. Då får du upp alla pass med den rundan (och kanske några till, men det ser du ju då).

Det är inte snyggt, men det duger sålänge.

Märkte att jag vände på min fråga... Vad jag menade var; hur kopplar jag bort en runda från ett enskilt pass?

Du öppnar passet för redigering. Väljer översta alternativet i listan över dina rundor ("Välj bland dina tidigare rundor -->" ) och trycker spara. Då är rundan bortkopplad.

En annan teknik som jag inte verifierat, men bör funka är att kryssa ur rutan "Ka

Tack Anders!