Quote from Guest on 27 August 2008, 11:19Hur gör jag för att ta bort en runda som jag misslyckades med?
Hur gör jag för att ta bort en runda som jag misslyckades med?
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 11:29Gå in på den aktuella rundan, klicka på Redigera och sedan väljer du Radera.
Gå in på den aktuella rundan, klicka på Redigera och sedan väljer du Radera.
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 12:02...som du alltså bara kan göra om du skapat den själv.
...som du alltså bara kan göra om du skapat den själv.
Quote from Jan Lundquist on 27 August 2008, 12:51.. och om man kopplat ihop rundan med ett pass går det inte heller att ta bort den
.. och om man kopplat ihop rundan med ett pass går det inte heller att ta bort den
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 13:10Och med "man" i det här fallet menas väl nån, vem som helst som, om jag förstått det hela rätt, eller?
Och med "man" i det här fallet menas väl nån, vem som helst som, om jag förstått det hela rätt, eller?
Quote from Galderma Fritidsförening on 27 August 2008, 15:51Jupp, om rundan används av någon (vem som helst) så kan man inte ta bort den. Man kan dock ta bort den från sin lista. Den kommer fortfarande ligga kvar i databasen men du slipper den på din egen lista.
Jupp, om rundan används av någon (vem som helst) så kan man inte ta bort den. Man kan dock ta bort den från sin lista. Den kommer fortfarande ligga kvar i databasen men du slipper den på din egen lista.
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 18:42Klart! Tack ska ni ha
Klart! Tack ska ni ha
Quote from Galderma Fritidsförening on 27 August 2008, 20:44Föresten, om det bara blev lite misslyckat så går det ju alltid att redigera rundan... 🙂
Föresten, om det bara blev lite misslyckat så går det ju alltid att redigera rundan... 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 08:15Jag har haft problem med att ta bort rundor från min egen lista också.. slutade med att jag fick gå igenom allt sen januari eller så o ta bort alla rundor.. (#)
Jag har haft problem med att ta bort rundor från min egen lista också.. slutade med att jag fick gå igenom allt sen januari eller så o ta bort alla rundor.. (#)
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 10:20Andreas, så ska det nog vara. Så länge rundan är kopplad till ett träningspass ska man inte kunna ta bort den väl?
Andreas, så ska det nog vara. Så länge rundan är kopplad till ett träningspass ska man inte kunna ta bort den väl?