Quote from Guest on 14 September 2011, 21:13La precis in ett pass från min FR 205 men lyckades inte komma på hur jag skulle få bort rundan. Förut kunde man bara klicka på "Ta bort rundan" eller vad det stod men hittade inget sånt. Måste man spara varenda runda nu för att sedan gå tillbaka och redig
La precis in ett pass från min FR 205 men lyckades inte komma på hur jag skulle få bort rundan. Förut kunde man bara klicka på "Ta bort rundan" eller vad det stod men hittade inget sånt. Måste man spara varenda runda nu för att sedan gå tillbaka och redig
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 21:23Försökte igen och såg att om jag valde fler fält och kryssade i rutan för karta/rundan så försvann den. Verkar vara nån bugg för det ska väl vara tvärtom.
En annan sak, varför kan inte sträckan tas direkt från klockan istället för efter sträckan som blir
Försökte igen och såg att om jag valde fler fält och kryssade i rutan för karta/rundan så försvann den. Verkar vara nån bugg för det ska väl vara tvärtom.
En annan sak, varför kan inte sträckan tas direkt från klockan istället för efter sträckan som blir