Quote from Guest on 29 June 2011, 11:26Råkade skapa en ytterligare "Öppet spår - måndag", fast jag tyckte att jag sökte noga efter om den redan fanns (förklaringen var att den redan upplagda tävlingen var ihopskriven - öppetspår - och då hittade jag den inte...).
Hur tar jag bort tävlingen so
Råkade skapa en ytterligare "Öppet spår - måndag", fast jag tyckte att jag sökte noga efter om den redan fanns (förklaringen var att den redan upplagda tävlingen var ihopskriven - öppetspår - och då hittade jag den inte...).
Hur tar jag bort tävlingen so
Quote from Magnus Gelang on 29 June 2011, 11:36Det kan bara Olle göra tror jag.
Det kan bara Olle göra tror jag.
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 00:02Byt namn på tävlingen till något som gör att ingen lägger in tävlingen i sin kalender. Det blir besvärligare att ta bort den om någon har den inlagd. Meddela sen admin.
Byt namn på tävlingen till något som gör att ingen lägger in tävlingen i sin kalender. Det blir besvärligare att ta bort den om någon har den inlagd. Meddela sen admin.
Quote from ellen olsson on 30 June 2011, 08:11Jag har låst den tävlingstråden för att hindra att den dyker upp i tid och otid när någon skriver något. Olle är f.n. den enda som kan ta bort en tävling eller annan tråd så den försvinner nog snart om du mailat honom.
Jag har låst den tävlingstråden för att hindra att den dyker upp i tid och otid när någon skriver något. Olle är f.n. den enda som kan ta bort en tävling eller annan tråd så den försvinner nog snart om du mailat honom.