Quote from Guest on 28 May 2009, 22:20Hej
Jag ska på en längre cykeltur med 2-3 övernattningar.
De kommentarer jag får är:
Ensam??!
Ta med en kniv!
Jag får också trevligare kommentarer:
Vad härligt att vara ensam ute på avlägsna vägar. Se djur och känna lukter.
Det låter trevligt, vad ska du
Hej
Jag ska på en längre cykeltur med 2-3 övernattningar.
De kommentarer jag får är:
Ensam??!
Ta med en kniv!
Jag får också trevligare kommentarer:
Vad härligt att vara ensam ute på avlägsna vägar. Se djur och känna lukter.
Det låter trevligt, vad ska du
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 22:30Låter helskönt! Jag hade laddat kreditkortet och tagit in på små hotell eller vandrarhem på landsbygden. Sweeeeet! 😀
Låter helskönt! Jag hade laddat kreditkortet och tagit in på små hotell eller vandrarhem på landsbygden. Sweeeeet! 😀
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 22:35Små hotell?
Du har fattat galoppen! ; )Vadför ska man bara späka sig. Folk verkar förknippa min tur med:
triangiakök, sovsäck, liggunderlag, tält.Den stora ensamheten. Överfall.
Vatten och brö.
Små hotell?
Du har fattat galoppen! ; )
Vadför ska man bara späka sig. Folk verkar förknippa min tur med:
triangiakök, sovsäck, liggunderlag, tält.Den stora ensamheten. Överfall.
Vatten och brö.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 23:19Blocket är en underbar källa för mindre stugor/lägenheter som går att hyra per natt annars... *tips* 🙂
Blocket är en underbar källa för mindre stugor/lägenheter som går att hyra per natt annars... *tips* 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 01:39Hej på er.
"triangiakök, sovsäck, liggunderlag, tält. Den stora ensamheten. Överfall.
Vatten och brö."Åååååååå en schyrre dag på jobbet helt enkelt.
Vänligen
P.
Hej på er.
"triangiakök, sovsäck, liggunderlag, tält. Den stora ensamheten. Överfall.
Vatten och brö."
Åååååååå en schyrre dag på jobbet helt enkelt.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 12:54P: I den vanliga världen sker (som tur är?) inte överfall med KSP58....
Grodan: Lycka till!
Edit: Hur skulle en kniv hjälpa? Jag tror mer på golfklubba! Längre räckvidd och lättare att bortförklara!
P: I den vanliga världen sker (som tur är?) inte överfall med KSP58....
Grodan: Lycka till!
Edit: Hur skulle en kniv hjälpa? Jag tror mer på golfklubba! Längre räckvidd och lättare att bortförklara!
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 13:26P är du på plats nästa vecka? Lång räckvidd med SGR77. Det blir sista andetaget på den enheten. Med över 3000 på försöksenhet så börjar det mesta sitta löst.
P är du på plats nästa vecka? Lång räckvidd med SGR77. Det blir sista andetaget på den enheten. Med över 3000 på försöksenhet så börjar det mesta sitta löst.
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 15:23med en extra slang, pump, multinverktyg och en plånbok inkl. plastkort kommer man långt;)
med en extra slang, pump, multinverktyg och en plånbok inkl. plastkort kommer man långt;)
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 21:39Du satsar helt rätt! Det är suveränt att ge sig iväg själv och dra iväg mot ett mål. Du kommer att njuta sååå mycket. Det som andra säger om problem: du kan definiera problemen så mycket bättre än vad de kan - och hur mycket har de testat? Tittat på TV?
Du satsar helt rätt! Det är suveränt att ge sig iväg själv och dra iväg mot ett mål. Du kommer att njuta sååå mycket. Det som andra säger om problem: du kan definiera problemen så mycket bättre än vad de kan - och hur mycket har de testat? Tittat på TV?
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 16:12Eller så svidar man helt enkelt om till hotellets badrock och dito -tofflor, tassar ner till receptionen med cykelkläderna och ber att få dem tvättade och vikta till dan efter. Minimalt med packning, maximalt med känsla. Shit - jag måste sy ihop en sån dä
Eller så svidar man helt enkelt om till hotellets badrock och dito -tofflor, tassar ner till receptionen med cykelkläderna och ber att få dem tvättade och vikta till dan efter. Minimalt med packning, maximalt med känsla. Shit - jag måste sy ihop en sån dä