Quote from Guest on 11 May 2009, 08:19Rundan den 2 maj var helt ljuvlig, tack alla som var med och bidrog till den trevliga stämningen!
Rundan den 2 maj var helt ljuvlig, tack alla som var med och bidrog till den trevliga stämningen!
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 08:29Tack själv, Camilla! Det var en sådan där dag som man tar med sig som en karamell genom livet och suger på ibland när man känner sig sugen på något sött.
Jag ser redan fram emot nästa tur. Gunnar "filar" lite på hur vi kan lägga upp rundan till Äskhults
Tack själv, Camilla! Det var en sådan där dag som man tar med sig som en karamell genom livet och suger på ibland när man känner sig sugen på något sött.
Jag ser redan fram emot nästa tur. Gunnar "filar" lite på hur vi kan lägga upp rundan till Äskhults
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 13:55Åh vad bra! Då släpper jag det denna gång.
Det är väl dags att skicka ut ett mail till alla igen denna vecka med en påminnelse om turen på söndag, samt kolla hur många som ska med på ett ungefär.
Själv hoppas jag kunna åka med, men det är internrekryter
Åh vad bra! Då släpper jag det denna gång.
Det är väl dags att skicka ut ett mail till alla igen denna vecka med en påminnelse om turen på söndag, samt kolla hur många som ska med på ett ungefär.
Själv hoppas jag kunna åka med, men det är internrekryter