Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTack och hjälp!
You need to log in to create posts and topics.

Varje gång jag besöker detta forum inser jag att det finns mycket nytt att lära.
Vill tacka för alla goda råd! (L)

Som nybliven stolt ägare av en underbar (och alldeles för dyr) trek-MTB har jag just kommit till frågan om klick-skor. Har frågat om råd i

Skorna ska passa med en aning vickningsmöjlighet av tårna.

Skaffa färgade glasögon så ser du inte skofärgen om den stör dig.

Jag är stolt ägare av babyblå Sidi Ergo!

"PS. Blir så trött när de flesta modeller för damer är ljusblå... och en rosa. DS. "

My kind of girl!
Vem f_n har bestämt DE färgerna????

FINNS det snygga cykelskor? Jag har 2 par silverskor av alla andra anledningar än utseendet!

Är alla skor rosa och ljusblå blir det inga för mig... cykeln är röd ju!

Jodå, eller JAG tycker åtminstone att mina är skitsnygga: http://www.wiggle.co.uk/images/sidi-genius-5-1-womens-2008-med.jpg
att de sedan sitter som en dröm var ju mer en bonus.

Japp. De skorna är SKIIIIITSNYGGA!!!!

Alla mina skor är blå eller svarta. Vet inte om jag har damskor... möjligtvis kan de som följde med räsern va en dammodell men de andra två paren är mtb respektive spinningskor. Fast storlek 36 kanske inte finns i he

Sååååå små fötter är inte lönt att klä! 😉

Jag har 38 , 39 (löparskor) i vanliga fall. Dessa blev faktiskt stlk 40. Well well, de ser nätta ut och sitter som en smäck som sagt. Synd att gömma under skoöverdrag vid busväder........

Det finns barnskor i stl.36.

du kan få låna mina A-M när vi träffas och så lägger vi en massa papper framme i tårna *vill göra go å gla igen* (L)