Quote from Guest on 2 December 2010, 16:34Hej jag har tänkt att köpa en trainer nu inför vintern. Jag funderar på tacx satori och undrar om det någon som har erfarenhet av denna modell. Jag letar efter en ganska basic trainer.
Hej jag har tänkt att köpa en trainer nu inför vintern. Jag funderar på tacx satori och undrar om det någon som har erfarenhet av denna modell. Jag letar efter en ganska basic trainer.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 16:44Fråga Carl
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=899987
Fråga Carl
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:46Satori är den bästa basic trainer för priset, finns i ett par varianter välj den billigare går att få fraktfritt från Bikebuster för 1850 kr.
Satori är den bästa basic trainer för priset, finns i ett par varianter välj den billigare går att få fraktfritt från Bikebuster för 1850 kr.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 21:24Köpte en för en vecka sedan, är väldigt nöjd med de tre passen jag kört på den hittills. Men det är också min enda erfarenhet av trainers.
Köpte en för en vecka sedan, är väldigt nöjd med de tre passen jag kört på den hittills. Men det är också min enda erfarenhet av trainers.
Quote from Lars Mörrby on 3 December 2010, 08:43Jag köpte en förra hösten och saknar effektmätare. Du kan bara reglera
motståndet (antingen genom spaken som har 10 lägen, eller genom att växla på cykeln på normalt sätt).Gå upp lite i pris så får du hastighet, effekt, etc.
Tacx Flow eller Bushido tr
Jag köpte en förra hösten och saknar effektmätare. Du kan bara reglera
motståndet (antingen genom spaken som har 10 lägen, eller genom att växla på cykeln på normalt sätt).
Gå upp lite i pris så får du hastighet, effekt, etc.
Tacx Flow eller Bushido tr