Quote from Guest on 3 November 2009, 14:53Tacx träningsprogram för trainer på www.tacx.com talar om motstånd och växlar och lutning fast en sak hittar jag inte: Hur hårt ska jag ta i?
Tacx träningsprogram för trainer på http://www.tacx.com talar om motstånd och växlar och lutning fast en sak hittar jag inte: Hur hårt ska jag ta i?
Quote from Peter Allgurin on 3 November 2009, 15:03När jag körde de där passen fanns kadens med.
Då visste man hur hårt man skulle ta i.
När jag körde de där passen fanns kadens med.
Då visste man hur hårt man skulle ta i.
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 15:34men kadens 90 och utväxling 52/16 slope 1 ger ju olika effekt beroende på hur duktig cyklist du är
proffs: lam svettig efter 60 min
nybörjare: helt slut efter 5 minuter
så min tolkning är att träningprogrammen måste justeras efter behov fast då hade de
men kadens 90 och utväxling 52/16 slope 1 ger ju olika effekt beroende på hur duktig cyklist du är
proffs: lam svettig efter 60 min
nybörjare: helt slut efter 5 minuter
så min tolkning är att träningprogrammen måste justeras efter behov fast då hade de
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 18:29Kör så hårt du orkar!
Har du krafter kvar när passet är slut har du tagit i för lite. Eller?
Kör så hårt du orkar!
Har du krafter kvar när passet är slut har du tagit i för lite. Eller?
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 13:00Lånar tråden lite...
I träningsprogrammen finns en rubrik som heter "Gear" där det står t ex Bgx15 eller Smx16. Förstår att Bg och Sm är big wheel resp small wheel, men vad står x15 resp x16 för??
Lånar tråden lite...
I träningsprogrammen finns en rubrik som heter "Gear" där det står t ex Bgx15 eller Smx16. Förstår att Bg och Sm är big wheel resp small wheel, men vad står x15 resp x16 för??
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 13:10kassetten
kassetten
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 13:32Är nog lite trög...men vadå kasetten??
Är nog lite trög...men vadå kasetten??
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 14:26Hur många tänder det är på valt drev bak.
Hur många tänder det är på valt drev bak.
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 14:43Aha...tack!!
Aha...tack!!
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 21:06Dere kan også sikkert finne noe nyttig på disse siden til en Danske. (Prøv å fortreng tanken at det er dansk)
http://www.formtop.dk/
Turbo trening er Trainer
Dere kan også sikkert finne noe nyttig på disse siden til en Danske. (Prøv å fortreng tanken at det er dansk)
Turbo trening er Trainer