Quote from Guest on 3 September 2013, 20:33Tänkte införskaffa en ny trainer, har för några år sedan haft en Elite - in & out men styrenheten slutade funka efter några år. Känns som utvecklingen gått framåt en hel del sedan dess. Hursomhelst, vilka erfarenheter har ni av Tacx Bushido T1980 och Tacx
Tänkte införskaffa en ny trainer, har för några år sedan haft en Elite - in & out men styrenheten slutade funka efter några år. Känns som utvecklingen gått framåt en hel del sedan dess. Hursomhelst, vilka erfarenheter har ni av Tacx Bushido T1980 och Tacx
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 20:43Hej!
Jag har en Tacx T2220 och jag är jättenöjd med den, men jag tror inte den säljs längre utan efterföljaren är nog Tacx T2250 (lite osäker). Jag själv tycker det är mycket roligare att "vinterträna" nu när man kan cykla olika rutter och "tävla" mot sig
Hej!
Jag har en Tacx T2220 och jag är jättenöjd med den, men jag tror inte den säljs längre utan efterföljaren är nog Tacx T2250 (lite osäker). Jag själv tycker det är mycket roligare att "vinterträna" nu när man kan cykla olika rutter och "tävla" mot sig
Quote from Lars Mörrby on 3 September 2013, 21:47Hej!
Jag har en Bushido sedan två år tillbaka, och skrev faktiskt en recension på den för Cykla.se Har sedan tidigare en Tacx Satori också.
Du måste fundera på vad du vill kunna göra med trainern.
De enklaste (som Satori) har ett mekaniskt reglage av m
Hej!
Jag har en Bushido sedan två år tillbaka, och skrev faktiskt en recension på den för Cykla.se Har sedan tidigare en Tacx Satori också.
Du måste fundera på vad du vill kunna göra med trainern.
De enklaste (som Satori) har ett mekaniskt reglage av m
Quote from Funbeat user on 6 September 2013, 08:09Hejsan och tack för era svar! 🙂
Det var verkligen till stor hjälp, nu har jag bestämt mig för antingen Vortex eller Flow och det lutar mer åt en Flow.
Kommit fram till att de enda krav jag egentligen har är att den visar kadens, watt och helst puls sam
Hejsan och tack för era svar! 🙂
Det var verkligen till stor hjälp, nu har jag bestämt mig för antingen Vortex eller Flow och det lutar mer åt en Flow.
Kommit fram till att de enda krav jag egentligen har är att den visar kadens, watt och helst puls sam