Quote from Guest on 9 August 2013, 14:43Lite frågor 😛
Nån som har en kopplad till sin Garmin? Vad ger det för extra information till träningspassen? Kan man importera mätning till FunBeat? Kan den ersätta New Leaf Assessment, så man kan få t ex fettkalorier uträknade på passen? Funkar mätning
Lite frågor 😛
Nån som har en kopplad till sin Garmin? Vad ger det för extra information till träningspassen? Kan man importera mätning till FunBeat? Kan den ersätta New Leaf Assessment, så man kan få t ex fettkalorier uträknade på passen? Funkar mätning
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 14:53> Nån som har en kopplad till sin Garmin?
Ja> Vad ger det för extra information till träningspassen?
Korrekt vikt automatiskt i klockan så länge du väger dig tillräckligt ofta>Kan man importera mätning till FunBeat?
Vet ej, gissar inte.> Kan den er
> Nån som har en kopplad till sin Garmin?
Ja
> Vad ger det för extra information till träningspassen?
Korrekt vikt automatiskt i klockan så länge du väger dig tillräckligt ofta
>Kan man importera mätning till FunBeat?
Vet ej, gissar inte.
> Kan den er
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 15:48Tack för svaren Stefan!
En sista fråga, funkar BMR och DCI mätningarna/beräkningarna bra?
Ska kolla in Withings.
Tack för svaren Stefan!
En sista fråga, funkar BMR och DCI mätningarna/beräkningarna bra?
Ska kolla in Withings.
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 16:05Vågen presenterar DCI. Jag vet inte, räknar inte kalorier jag stoppar i mig, men jag har en känsla av att skulle jag äta lika mycket som vågen säger så skulle jag nog gå upp rätt mycket i vikt 🙂
Tror man ska ta de flesta siffror med en stor nypa salt. De
Vågen presenterar DCI. Jag vet inte, räknar inte kalorier jag stoppar i mig, men jag har en känsla av att skulle jag äta lika mycket som vågen säger så skulle jag nog gå upp rätt mycket i vikt 🙂
Tror man ska ta de flesta siffror med en stor nypa salt. De