Quote from Guest on 22 January 2012, 20:42Simmar 500 meter
Cyklar 10 km
Löpning 5 km
Simmar 500 meter
Cyklar 10 km
Löpning 5 km
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 20:52Var, när, hur?
Var, när, hur?
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 17:25Jag vill också veta var det är någonstans. "Skåne" säger inte så mycket 😉
Jag vill också veta var det är någonstans. "Skåne" säger inte så mycket 😉
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 22:24Äh, det är säkert ett gäng kompisar som ska göra nåt skoj ihop bara. Ibland kommer såna grejer upp som "tävlingar" här.
Äh, det är säkert ett gäng kompisar som ska göra nåt skoj ihop bara. Ibland kommer såna grejer upp som "tävlingar" här.
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 12:58Jag vet att det var utanför Löddeköpinge förra året, de simmade 500m i havet där om jag minns rätt. Skulle gissa på att det är en upprepning av det, har för mig att Madeleine nämnde att det var den lokala triathlonklubben som höll i det då. Tyvärr minns j
Jag vet att det var utanför Löddeköpinge förra året, de simmade 500m i havet där om jag minns rätt. Skulle gissa på att det är en upprepning av det, har för mig att Madeleine nämnde att det var den lokala triathlonklubben som höll i det då. Tyvärr minns j
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 13:44Finns en grupp på Facebook där all information finns. Tävlingen arrangeras av ett gäng kompisar med stöd av familjer. Det var superkul förra året, och vi laddar alla till årets TT!!!!
TANTTRIATHLON 28 JULI KL 14-17
Vi samlas i vanlig ordning på Järavalle
Finns en grupp på Facebook där all information finns. Tävlingen arrangeras av ett gäng kompisar med stöd av familjer. Det var superkul förra året, och vi laddar alla till årets TT!!!!
TANTTRIATHLON 28 JULI KL 14-17
Vi samlas i vanlig ordning på Järavalle
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 15:17Handgjord medalj! Det är minsann inte många tävlingar som kan ståta med såna priser. 😉
Handgjord medalj! Det är minsann inte många tävlingar som kan ståta med såna priser. 😉
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 12:11Dessutom inte den lilla medaljen heller. Varje år en ny handgjord medalj med passande gudinna 😀
Dessutom inte den lilla medaljen heller. Varje år en ny handgjord medalj med passande gudinna 😀