Quote from Guest on 5 May 2011, 14:51Hej!
Är det någon som vet om det finns planer på att göra så Funbeats forum funkar med Tapatalk.
Tapatalk är en app som gör att forum blir smidiga att läsa/skriva/följa i sin mobil. Finns både till iPhone och Android.
http://www.tapatalk.com/
Har int
Hej!
Är det någon som vet om det finns planer på att göra så Funbeats forum funkar med Tapatalk.
Tapatalk är en app som gör att forum blir smidiga att läsa/skriva/följa i sin mobil. Finns både till iPhone och Android.
Har int
Quote from Rasmus Olsson on 5 May 2011, 15:01Tapatalk stöder några av de vanligaste formaten. Funbeats forum är egenutvecklat, så jag tror inte det stöds. men jag kan ha fel.
Tapatalk stöder några av de vanligaste formaten. Funbeats forum är egenutvecklat, så jag tror inte det stöds. men jag kan ha fel.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 18:42Kan inget om olika forumtekniker osv. men jag har också blivit såld på tapatalk nu. Skulle väldigt gärna vilja ha stöd för det här på fb.
Kan inget om olika forumtekniker osv. men jag har också blivit såld på tapatalk nu. Skulle väldigt gärna vilja ha stöd för det här på fb.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 20:22Jag tycker också det är dags för tapatalk
Jag tycker också det är dags för tapatalk
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 07:54Låter som en väldigt bra ide att intergrera så att man kan använda tapatalk till Funbeat!
Låter som en väldigt bra ide att intergrera så att man kan använda tapatalk till Funbeat!