Quote from Guest on 3 August 2012, 07:16Hej!
Något lite märkligt hände mig idag, och jag tänkte se ifall någon här kanske har en vettig förklaring till vad som hänt, eller varit med om något liknande.
Jag skulle cykla till jobbet idag, kom ca 20-30 meter och så släppet Allt tryck i bákdäcket
Hej!
Något lite märkligt hände mig idag, och jag tänkte se ifall någon här kanske har en vettig förklaring till vad som hänt, eller varit med om något liknande.
Jag skulle cykla till jobbet idag, kom ca 20-30 meter och så släppet Allt tryck i bákdäcket
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 07:26Jag har upplevde samma sak på två olika cykel. Både gånger var det efter en lång paus mellan cykelturer.
Jag har upplevde samma sak på två olika cykel. Både gånger var det efter en lång paus mellan cykelturer.
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 07:29Hade bara ca 2-3 timmars paus faktiskt, däremot har den stått 3 veckor (dock varit ute 5-6 gånger), men kanske kan vara det?
Hur som helst så var däcket tomt nu på jobb, som tror det kanske kan vara punktering trots allt.. 🙁
Hade bara ca 2-3 timmars paus faktiskt, däremot har den stått 3 veckor (dock varit ute 5-6 gånger), men kanske kan vara det?
Hur som helst så var däcket tomt nu på jobb, som tror det kanske kan vara punktering trots allt.. 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 3 August 2012, 07:47Pyspunka! Superlitwt hål eller läckande ventil. Byt slang och kolla insidan av däck efter skräp, så behöver du inte bekymra dig mer.
Pyspunka! Superlitwt hål eller läckande ventil. Byt slang och kolla insidan av däck efter skräp, så behöver du inte bekymra dig mer.
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 08:41Kolla så att ventilen är åtdragen. Haft två liknande "punkor" innan jag upptäckte att ventilerna på båda slangarna var lite lösa (Continental slang).
Kolla så att ventilen är åtdragen. Haft två liknande "punkor" innan jag upptäckte att ventilerna på båda slangarna var lite lösa (Continental slang).
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 19:13Hva er problemet. .?
Du tar din reserveslange som du har under sete, og byter. Så kaster du den andre i sopen.
Så enkelt er det. !
Hva er problemet. .?
Du tar din reserveslange som du har under sete, og byter. Så kaster du den andre i sopen.
Så enkelt er det. !
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 02:00Va en en kass ventil, men nu är det fixat iaf! 🙂
NPNG: Så rutinerad är jag inte 😉
Va en en kass ventil, men nu är det fixat iaf! 🙂
NPNG: Så rutinerad är jag inte 😉
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 21:00Det är bra att ha koll på grejerna. Rätt som det är står man i dikeskanten utan funbeat att fråga om råd...
Det är bra att ha koll på grejerna. Rätt som det är står man i dikeskanten utan funbeat att fråga om råd...