Quote from Guest on 16 May 2010, 21:38Nya framgångar igen för team cykelcity, första och andra plats av teamet på Kinnekulle idag och då var inte ens deras kanske vassaste man Johan Lindgren med. (Sara mustonen vann också gp tävlingen)
Nu till frågan: Är cykelcity Sveriges enda "semiproffs" t
Nya framgångar igen för team cykelcity, första och andra plats av teamet på Kinnekulle idag och då var inte ens deras kanske vassaste man Johan Lindgren med. (Sara mustonen vann också gp tävlingen)
Nu till frågan: Är cykelcity Sveriges enda "semiproffs" t
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 21:48Heltidscyklister, ja. Det är de flesta av övre halvan av Elitklassen.
Betalda, nej.
Heltidscyklister, ja. Det är de flesta av övre halvan av Elitklassen.
Betalda, nej.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 21:54Nu vet jag inte vad som kvalas in till semiproffsteam men Vallentuna Nordic Eco hör nog dit också.
Nu vet jag inte vad som kvalas in till semiproffsteam men Vallentuna Nordic Eco hör nog dit också.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 21:58Frågan är hur de får ihop all träning och alla tävlingar om de inte är betalda?
Lucas Persson tex hade en hård vecka i början på Maj med 31timmars träning.
Det kostar att ligga på topp:-)
Frågan är hur de får ihop all träning och alla tävlingar om de inte är betalda?
Lucas Persson tex hade en hård vecka i början på Maj med 31timmars träning.
Det kostar att ligga på topp:-)
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:03Lucas har en trevlig familj och några kronor undanlagda sedan tidigare proffsår?
Lucas har en trevlig familj och några kronor undanlagda sedan tidigare proffsår?
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:07Jasså, har han varit proffs?
Från tidningen Kadens:
2010 kommer samtliga elitlicensierade cyklister i Vallentuna CK att ingå i elitteamet som tävlar under namnet Nordic Eco – Vallentuna Cycling Team. Totalt kommer 17 elitlicensierade cyklister att ingå i
Jasså, har han varit proffs?
Från tidningen Kadens:
2010 kommer samtliga elitlicensierade cyklister i Vallentuna CK att ingå i elitteamet som tävlar under namnet Nordic Eco – Vallentuna Cycling Team. Totalt kommer 17 elitlicensierade cyklister att ingå i
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:09Jag tror inte att de kan föda så många husdjur på deras "ekonomiska stöd"
Möjligtvis dammråttor.
Jag tror inte att de kan föda så många husdjur på deras "ekonomiska stöd"
Möjligtvis dammråttor.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 09:10😀 så är det kanske
😀 så är det kanske