Quote from Guest on 12 May 2010, 13:15Har bestämt mig för att sälja min Vätternrundan plats med Team Ride of Hope start tid 03:12. Eftersom jag varit sjuk fram och tillbaka och var här på morgonen hos doktorn och tog en massa prover och pratade med henne om detta. Hon avråde starkt att jag in
Har bestämt mig för att sälja min Vätternrundan plats med Team Ride of Hope start tid 03:12. Eftersom jag varit sjuk fram och tillbaka och var här på morgonen hos doktorn och tog en massa prover och pratade med henne om detta. Hon avråde starkt att jag in
Quote from Lena O on 12 May 2010, 13:253:14 var det Sarah 😉
De som åker med i våran startgrupp kommer även att kunna köpa Ride of Hope tröjan (Det var villkoren för att komma med i gruppen vilket alla har tackat ja till).Trojan och även byxorna levereras ca 20:e maj och kan beställas däreft
3:14 var det Sarah 😉
De som åker med i våran startgrupp kommer även att kunna köpa Ride of Hope tröjan (Det var villkoren för att komma med i gruppen vilket alla har tackat ja till).
Trojan och även byxorna levereras ca 20:e maj och kan beställas däreft
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 23:56Tråkigt Sara, hoppas du blir bättre snart! 🙂
Tråkigt Sara, hoppas du blir bättre snart! 🙂