Quote from Guest on 30 September 2009, 19:52Den första testlöpningen på TEC-banan äger rum söndagen den 18 oktober. Samling kl 9 vid Ensta Krog i Täby. Målet är att springa åtminstone tre varv på TEC-banan (30 km). Alla som är sugna på att springa långt är välkomna, även dem som inte ska delta i T
Den första testlöpningen på TEC-banan äger rum söndagen den 18 oktober. Samling kl 9 vid Ensta Krog i Täby. Målet är att springa åtminstone tre varv på TEC-banan (30 km). Alla som är sugna på att springa långt är välkomna, även dem som inte ska delta i T
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 20:02Testlopp!
Oj, låter som att det blir högsta fart med tidtagning.
Testlopp!
Oj, låter som att det blir högsta fart med tidtagning.
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 20:41För mig så blir det långpass 25km första 15km riktigt lugnt, sista 10km så snabbt jag kan men i ett jämnt tempo. Om jag blir omotiverad att springa själv så vet jag vart jag ska ta vägen...
För mig så blir det långpass 25km första 15km riktigt lugnt, sista 10km så snabbt jag kan men i ett jämnt tempo. Om jag blir omotiverad att springa själv så vet jag vart jag ska ta vägen...
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 11:11Testlöpningen ska ske i lugnt tempo. Vi siktar på 6 - 6.30 min/km. Det viktiga är att få ett bra gemensamt långpass och att ge folk möjlighet att testa banan innan vintern kommer.
Testlöpningen ska ske i lugnt tempo. Vi siktar på 6 - 6.30 min/km. Det viktiga är att få ett bra gemensamt långpass och att ge folk möjlighet att testa banan innan vintern kommer.