Quote from Guest on 25 February 2012, 15:54Börjar väl bli dags för lite långturer på cökkeln,har blivit lite beroende av min iphone och garmin 705.Nu till min undran,behöver ha batteriuppbackning finns väl en del att välja på.Vilket är att föredra och hur mycket ström kan man plocka ut ur dom olik
Börjar väl bli dags för lite långturer på cökkeln,har blivit lite beroende av min iphone och garmin 705.Nu till min undran,behöver ha batteriuppbackning finns väl en del att välja på.Vilket är att föredra och hur mycket ström kan man plocka ut ur dom olik
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 16:04Daniel S brukar hänvisa till en behändig låda från Kjell & Co. Den verkar billig och bra.
Jag tror att det är den här han har testat:
http://www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/datortillbehor/usb-tillbehor/usb-laddare/powerpack-4800-mah-p91715
Daniel S brukar hänvisa till en behändig låda från Kjell & Co. Den verkar billig och bra.
Jag tror att det är den här han har testat:
Quote from Berit Bengtson on 25 February 2012, 16:11Eftersom båda laddas via USB-interface och det finns MASSOR med olika USB-laddare att välja på.
Dels sådana som är uppladningsbara, dels sådana som stoppar batterier i.Du kan ladda din Edge 705 samtidigt som den används om du väljer en USB-laddsladd ist
Eftersom båda laddas via USB-interface och det finns MASSOR med olika USB-laddare att välja på.
Dels sådana som är uppladningsbara, dels sådana som stoppar batterier i.
Du kan ladda din Edge 705 samtidigt som den används om du väljer en USB-laddsladd ist
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 16:42Ja det är ju just det att det finns så många alternativ.Hur mycket kan man plocka ut ur ett batteripack räcker det till att ladda både gps o iphone fullt ut en gång t ex.Förstår att frågan är lite felställd då det är olika (kräm) i packen,men bara för att
Ja det är ju just det att det finns så många alternativ.Hur mycket kan man plocka ut ur ett batteripack räcker det till att ladda både gps o iphone fullt ut en gång t ex.Förstår att frågan är lite felställd då det är olika (kräm) i packen,men bara för att
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 17:54"lite beroende"
Vad använder du informationen till?
Har du svårt att hitta hem? 😉
"lite beroende"
Vad använder du informationen till?
Har du svårt att hitta hem? 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 18:48ja det också:)
ja det också:)
Quote from Rasmus Olsson on 25 February 2012, 22:15Håkan C, usb-sladden som följde med min 705 fungerar som sån laddare. Alltså den laddar samtidigt som 705:an kan användas.
Nackdelen med det där powerpacket märkte jag på Gotland i somras. Fick ta in på ett fik nåra timmar för att ladda den... Då är det
Håkan C, usb-sladden som följde med min 705 fungerar som sån laddare. Alltså den laddar samtidigt som 705:an kan användas.
Nackdelen med det där powerpacket märkte jag på Gotland i somras. Fick ta in på ett fik nåra timmar för att ladda den... Då är det
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 11:08Takk for den linken Bruze. Den trenger jeg til min sommerferie. 🙂
Takk for den linken Bruze. Den trenger jeg til min sommerferie. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 11:28Något sådant får det bli och laddbara batterier perfekt:)
Något sådant får det bli och laddbara batterier perfekt:)
Quote from Rasmus Olsson on 26 February 2012, 11:53Niclas, det finns en liknande på Kjell, med fyra medföljande laddbara. Du kan alltså ladda upp dom och sen ladda din gps/telefon, men även putta i vanliga batterier och driva din pryl. http://www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/datortillbehor/us
Niclas, det finns en liknande på Kjell, med fyra medföljande laddbara. Du kan alltså ladda upp dom och sen ladda din gps/telefon, men även putta i vanliga batterier och driva din pryl. http://www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/datortillbehor/us