Quote from Guest on 13 October 2013, 08:41Hej,
Varje gång jag använder funbeat appen så stänger telefonen av sig.
Händelseförlopp:
Jag startar appen, inget problem. Börjar springa när jag stannar och öppnar appen så stänger telefonen av sig.
Slut händelseförlopp.
Detta oavsett om jag har 4
Hej,
Varje gång jag använder funbeat appen så stänger telefonen av sig.
Händelseförlopp:
Jag startar appen, inget problem. Börjar springa när jag stannar och öppnar appen så stänger telefonen av sig.
Slut händelseförlopp.
Detta oavsett om jag har 4
Quote from Funbeat user on 13 October 2013, 08:51Edit: har uppdaterat till iOS 7.2. Har återställt iPhonen med.
Edit: har uppdaterat till iOS 7.2. Har återställt iPhonen med.
Quote from Funbeat user on 13 October 2013, 09:14Hej Rebecka, det låter inte så bra. Jag kontaktar dig på mail, så kan vi försöka reda ut vad som händer.
Hej Rebecka, det låter inte så bra. Jag kontaktar dig på mail, så kan vi försöka reda ut vad som händer.
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 10:07Samma sak har hänt mig, dock bara en gång hittills. Också iPhone, iOS 7.0.2. Hade också hyfsat med batteri så det var inte det som var felet. Har även varit med om att appen har kraschat under rundor, utan att få telefonen att stänga av sig. Den verkar fa
Samma sak har hänt mig, dock bara en gång hittills. Också iPhone, iOS 7.0.2. Hade också hyfsat med batteri så det var inte det som var felet. Har även varit med om att appen har kraschat under rundor, utan att få telefonen att stänga av sig. Den verkar fa
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 10:12Dagens uppdatering (3.0.2) innehåller en del stabilitetsfixar, så jag tror att det kommer lösa sig i och med det.
Angående att telefonen stänger av sig helt, så är det nog helt enkelt något fel i iOS7 - så allvarliga krasher går normalt sett inte att fra
Dagens uppdatering (3.0.2) innehåller en del stabilitetsfixar, så jag tror att det kommer lösa sig i och med det.
Angående att telefonen stänger av sig helt, så är det nog helt enkelt något fel i iOS7 - så allvarliga krasher går normalt sett inte att fra