Quote from Guest on 3 October 2008, 18:45Terrängserien deltävling 6
Safjället Mölndal
9,2 km
http://www.gfif.se/NR/exeres/BBF6B736-2DF0-4B66-9F5A-6FC0501EA542.htm
Terrängserien deltävling 6
Safjället Mölndal
9,2 km
http://www.gfif.se/NR/exeres/BBF6B736-2DF0-4B66-9F5A-6FC0501EA542.htm
Quote from ellen olsson on 3 October 2008, 18:55När man har så nära så får man försöka vara med...
När man har så nära så får man försöka vara med...
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 18:19Dags för årets sista utmaning. 4 varv moturs på motionsspåret på Safjället blir riktigt jobbigt. Den långa utförsbacken kommer göra att benen blir stumma tidigt och framför allt backen upp vid vattenreservoaren kommer att göra att tröttheten kommer tidigt
Dags för årets sista utmaning. 4 varv moturs på motionsspåret på Safjället blir riktigt jobbigt. Den långa utförsbacken kommer göra att benen blir stumma tidigt och framför allt backen upp vid vattenreservoaren kommer att göra att tröttheten kommer tidigt
Quote from ellen olsson on 10 December 2008, 18:27Jag föredrar att springa åt andra hållet...
Jag föredrar att springa åt andra hållet...
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 18:53Det kan bli lite besvärligt för dig under tävlingen, att behöva möta alla löpare 4 gånger 🙂
På träning kan jag hålla med dig, att det är bättre att springa medurs. Det är mindre påfrestande för benen. Dock är det min erfarenhet att det är några sekunde
Det kan bli lite besvärligt för dig under tävlingen, att behöva möta alla löpare 4 gånger 🙂
På träning kan jag hålla med dig, att det är bättre att springa medurs. Det är mindre påfrestande för benen. Dock är det min erfarenhet att det är några sekunde
Quote from ellen olsson on 10 December 2008, 19:29Värre motlut moturs? Där tror jag inte att jag håller med dig. Däremot är det värre medlut...
Värre motlut moturs? Där tror jag inte att jag håller med dig. Däremot är det värre medlut...
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 00:37Så var terrängserien slut. Det är skoj att turnera runt på Göteborgsområdets elljusspår. Det är en variation i träningen att få på sig en nummerlapp. Själv gillar jag att springa i halvmörker, på något sätt känns banorna lite kortare än i dagsljus. I år v
Så var terrängserien slut. Det är skoj att turnera runt på Göteborgsområdets elljusspår. Det är en variation i träningen att få på sig en nummerlapp. Själv gillar jag att springa i halvmörker, på något sätt känns banorna lite kortare än i dagsljus. I år v