Quote from Guest on 31 January 2010, 23:14Liten sen info/påminnelse till alla skåningar som är sugna på ett långpass nu mitt i vintern. Gemensamt träningspass på 52 km med start på Södervärn i Malmös finare delar klockan 08.00 söndag morgon. Om jag fattat det hela rätt blir det löpning på Skånele
Liten sen info/påminnelse till alla skåningar som är sugna på ett långpass nu mitt i vintern. Gemensamt träningspass på 52 km med start på Södervärn i Malmös finare delar klockan 08.00 söndag morgon. Om jag fattat det hela rätt blir det löpning på Skånele
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 23:24Trevlig löprunda ni verkar ha haft 😉
Jag satt och läste i era dagböcker.
Jag tvekade in i det sista om jag skulle hänga med er, men jag var nog lite bekväm och höll mig innomhus i detta vädret.Kanske kommer fler tillfällen.
Trevlig löprunda ni verkar ha haft 😉
Jag satt och läste i era dagböcker.
Jag tvekade in i det sista om jag skulle hänga med er, men jag var nog lite bekväm och höll mig innomhus i detta vädret.
Kanske kommer fler tillfällen.
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 23:45DEt var lite annorlunda löpning, minst sagt. Mycket snö 🙂
DEt var lite annorlunda löpning, minst sagt. Mycket snö 🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 08:40Jag var sugen på att haka på också men var tyvärr inte hemma. Lär ha varit kanonroligt!
Jag var sugen på att haka på också men var tyvärr inte hemma. Lär ha varit kanonroligt!