Quote from Guest on 12 August 2008, 18:18Tvådagarstävling i Scottland.
80 km.
Tvådagarstävling i Scottland.
80 km.
Quote from ellen olsson on 12 August 2008, 18:28Fin tävling, men "Location: Northern England" betyder _inte_ Skottland... 🙂
Fin tävling, men "Location: Northern England" betyder _inte_ Skottland... 🙂
Quote from ellen olsson on 12 August 2008, 18:53...och mer specifikt så ser man att tävlingen går i Borrowdale, Lake District 25-26/10. Lake district är fint men det blir säkert blött. Det var skapligt blött 2005 när den senast gick i Lake District...
"The OMM 2008 LOCATION is at Seathwaite Farm Seato
...och mer specifikt så ser man att tävlingen går i Borrowdale, Lake District 25-26/10. Lake district är fint men det blir säkert blött. Det var skapligt blött 2005 när den senast gick i Lake District...
"The OMM 2008 LOCATION is at Seathwaite Farm Seato
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 22:03Japp, chansen finns att det blir premiär i OMM för min del i år - eller vår del kanske det heter. Måste bara övertala lagkamraten...
Japp, chansen finns att det blir premiär i OMM för min del i år - eller vår del kanske det heter. Måste bara övertala lagkamraten...
Quote from Funbeat user on 12 August 2008, 23:32Jag var och vandra i Lake District för drygt 10 år sen. Mycket kullar men helt underbar natur. Hade varit skoj att ställa upp.
Jag var och vandra i Lake District för drygt 10 år sen. Mycket kullar men helt underbar natur. Hade varit skoj att ställa upp.
Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 20:04Dit åker man nu på fredag och springer i A-klassen. Pallplats siktar vi på som vanligt 😉
Dit åker man nu på fredag och springer i A-klassen. Pallplats siktar vi på som vanligt 😉
Quote from Jonny Persson on 19 October 2008, 20:08Lycka till, jag måste erkänna att jag är lite avis men jag har roligare saker för mig nästa helg. Men det lär bli härligt grisigt i Lake District!
Lycka till, jag måste erkänna att jag är lite avis men jag har roligare saker för mig nästa helg. Men det lär bli härligt grisigt i Lake District!
Quote from ellen olsson on 19 October 2008, 20:24Lake District är blött även utanför sjöarna. Lycka till!
Lake District är blött även utanför sjöarna. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 17:31Blött kommer det bli! Jag har hört att det kan bli problem med parkeringen innan/under loppet vid tävlingscentret. Håll uppsikt på www.theomm.com för info.
Annars är det bara att köra hårt.
Själv blir det B klassen.
/m
Blött kommer det bli! Jag har hört att det kan bli problem med parkeringen innan/under loppet vid tävlingscentret. Håll uppsikt på http://www.theomm.com för info.
Annars är det bara att köra hårt.
Själv blir det B klassen.
/m
Quote from Funbeat user on 22 October 2008, 20:07Min team mate har blivit sjuk, har ingen att springa med 🙁
E du sugen på att resa dit?
Min team mate har blivit sjuk, har ingen att springa med 🙁
E du sugen på att resa dit?