Quote from Guest on 5 January 2011, 13:08OBS DATUMEN 29/4-2/5
Detta är ingen tävling, utan en äkta skånsk matrunda. Fast springandes.
Vi startar i Skanör och springer via Skivarp tvärs över landet till Brösarp. På vägen avverkar vi Skanör, Skivarp och Brösarps Gästgifverigårdar med festmiddaga
OBS DATUMEN 29/4-2/5
Detta är ingen tävling, utan en äkta skånsk matrunda. Fast springandes.
Vi startar i Skanör och springer via Skivarp tvärs över landet till Brösarp. På vägen avverkar vi Skanör, Skivarp och Brösarps Gästgifverigårdar med festmiddaga
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 13:18Cykla?
Cykla?
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 13:55Kan vara intresserad! Hoppas det inte hamnar i kläm med något annat måste.
Kan vara intresserad! Hoppas det inte hamnar i kläm med något annat måste.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 17:26Hej! Ville bara berätta att nu är tolv platser bokade och ytterligare tre paxade. Det finns alltså bara fem platser kvar, så om ni funderat på att vara med på denna ultrafrossartur är det dags att börja bestämma sig 🙂
Hej! Ville bara berätta att nu är tolv platser bokade och ytterligare tre paxade. Det finns alltså bara fem platser kvar, så om ni funderat på att vara med på denna ultrafrossartur är det dags att börja bestämma sig 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 17:51Hur anmäler jag mig?!
Hur anmäler jag mig?!
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 17:51Det här låter ju HUR NAJS SOM HELST!
Synd bara att man inte är en "hyfsat van ultralöpare".
Inte ens en "ultralöpare" 🙁
Inte ens en maralöpare :´(
Än. 🙂
Det här låter ju HUR NAJS SOM HELST!
Synd bara att man inte är en "hyfsat van ultralöpare".
Inte ens en "ultralöpare" 🙁
Inte ens en maralöpare :´(
Än. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 18:08Stefan: bara att meddela mig så är du anmäld 🙂
Liv: det där är väl ändå bara en tidsfråga, va? 🙂 Jag vill inte verka för hård, men eftersom jag även ordnar Hornstull-Järna (som verkligen passar utmärkt för alltifrån ettagluttare som slår maxrekord på 5
Stefan: bara att meddela mig så är du anmäld 🙂
Liv: det där är väl ändå bara en tidsfråga, va? 🙂 Jag vill inte verka för hård, men eftersom jag även ordnar Hornstull-Järna (som verkligen passar utmärkt för alltifrån ettagluttare som slår maxrekord på 5
Quote from Jonas Täng on 11 January 2011, 18:51Åh vilket party! 🙂
Ha det så kul ni som orkar med en sådan utmaning.
Åh vilket party! 🙂
Ha det så kul ni som orkar med en sådan utmaning.
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 19:17Vilken underbar idé! Hoppas ni kör den igen om ett år då jag är super tränad och kan hänga med utan problem! 😀
Vilken underbar idé! Hoppas ni kör den igen om ett år då jag är super tränad och kan hänga med utan problem! 😀
Quote from Funbeat user on 12 January 2011, 07:48Det gick fort - nu är det FULLT! 🙂
Det gick fort - nu är det FULLT! 🙂