Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelThe SufferFest
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!

Har någon erfarenhet att träna med the Sufferfest?
http://www.thesufferfest.com/

Absolut, jag har 4st filmer, de är riktigt bra!

Riktigt undehållande att träna till! Jag har sju filmer som jag rullar med. Roliga kommentarer och medryckande filmsekvenser samt relativt bra musik. tror aldrig jag skulle ha stått ut så många timmar i garaget förra vintern om det inte varit för de där f

Tack för svaren!
Jag ska kolla mer och bestämma hur jag ska tränar och vilka/vilken film(er)jag ska köpa.

De är verkligen superbra! Jag köper deras klasslicens och kör de ibland på mina klasser. Mycket uppskattat! 🙂
Annars kör jag dem hemma och de hjälper verkligen när man ska träna långa pass på vintern. Förutom de nämnda kan jag rekommendera DownwardSpira

Bump.

Köpte deras packet på 16 filmer. $158 + moms.
Det bästa motivationshöjande jag har provat att cykla inomhus till.

Någon som har provkört senaste tillskottet Violator?
64 st flat out sprinter låter både lockande och skrämmande...

Laddade ner "Sufferfest Angels" men har ännu inte kört den. Någon som cyklat den? Hur är den? Kanske inte bästa alternativet som första film?

// JoFo

Jag vet inte om det finns bättre eller sämre att börja med, Det beror väl på grundförutsättningar och vad man vill uppnå.
Jag kommer köra Angels i kväll i min spinningklass. Jag tycker den är mycket bra för långa intervaller.

Tre individuella upplägg kom

Jag kör dom ihop med Trainerroad,helt perfekt man gör en test nu på hösten får fram sin (ftp).Bara att följa med på skärmen.

12