Quote from Guest on 21 August 2012, 16:26Hej!
Har någon erfarenhet att träna med the Sufferfest?
http://www.thesufferfest.com/
Hej!
Har någon erfarenhet att träna med the Sufferfest?
http://www.thesufferfest.com/
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 16:36Absolut, jag har 4st filmer, de är riktigt bra!
Absolut, jag har 4st filmer, de är riktigt bra!
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 14:25Riktigt undehållande att träna till! Jag har sju filmer som jag rullar med. Roliga kommentarer och medryckande filmsekvenser samt relativt bra musik. tror aldrig jag skulle ha stått ut så många timmar i garaget förra vintern om det inte varit för de där f
Riktigt undehållande att träna till! Jag har sju filmer som jag rullar med. Roliga kommentarer och medryckande filmsekvenser samt relativt bra musik. tror aldrig jag skulle ha stått ut så många timmar i garaget förra vintern om det inte varit för de där f
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 21:59Tack för svaren!
Jag ska kolla mer och bestämma hur jag ska tränar och vilka/vilken film(er)jag ska köpa.
Tack för svaren!
Jag ska kolla mer och bestämma hur jag ska tränar och vilka/vilken film(er)jag ska köpa.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 07:54De är verkligen superbra! Jag köper deras klasslicens och kör de ibland på mina klasser. Mycket uppskattat! 🙂
Annars kör jag dem hemma och de hjälper verkligen när man ska träna långa pass på vintern. Förutom de nämnda kan jag rekommendera DownwardSpira
De är verkligen superbra! Jag köper deras klasslicens och kör de ibland på mina klasser. Mycket uppskattat! 🙂
Annars kör jag dem hemma och de hjälper verkligen när man ska träna långa pass på vintern. Förutom de nämnda kan jag rekommendera DownwardSpira
Quote from Mattias Johansson on 4 November 2013, 00:04Bump.
Köpte deras packet på 16 filmer. $158 + moms.
Det bästa motivationshöjande jag har provat att cykla inomhus till.
Bump.
Köpte deras packet på 16 filmer. $158 + moms.
Det bästa motivationshöjande jag har provat att cykla inomhus till.
Quote from Funbeat user on 4 November 2013, 07:49Någon som har provkört senaste tillskottet Violator?
64 st flat out sprinter låter både lockande och skrämmande...
Någon som har provkört senaste tillskottet Violator?
64 st flat out sprinter låter både lockande och skrämmande...
Quote from Funbeat user on 4 November 2013, 12:59Laddade ner "Sufferfest Angels" men har ännu inte kört den. Någon som cyklat den? Hur är den? Kanske inte bästa alternativet som första film?
// JoFo
Laddade ner "Sufferfest Angels" men har ännu inte kört den. Någon som cyklat den? Hur är den? Kanske inte bästa alternativet som första film?
// JoFo
Quote from Mattias Johansson on 4 November 2013, 14:10Jag vet inte om det finns bättre eller sämre att börja med, Det beror väl på grundförutsättningar och vad man vill uppnå.
Jag kommer köra Angels i kväll i min spinningklass. Jag tycker den är mycket bra för långa intervaller.Tre individuella upplägg kom
Jag vet inte om det finns bättre eller sämre att börja med, Det beror väl på grundförutsättningar och vad man vill uppnå.
Jag kommer köra Angels i kväll i min spinningklass. Jag tycker den är mycket bra för långa intervaller.
Tre individuella upplägg kom
Quote from Funbeat user on 4 November 2013, 15:43Jag kör dom ihop med Trainerroad,helt perfekt man gör en test nu på hösten får fram sin (ftp).Bara att följa med på skärmen.
Jag kör dom ihop med Trainerroad,helt perfekt man gör en test nu på hösten får fram sin (ftp).Bara att följa med på skärmen.