Quote from Guest on 16 April 2009, 00:52Thor Modéen-loppet erbjuder tre banlängder - 3.3km, 6.7km samt 10.00km. Kom och ta chansen att göra en bra miltid på den flacka, lättsprungna banan, tävlingen avgörs på skogs-/ängsmarker i Lockmora utanför Kungsör.
Thor Modéen Jr är barnens variant av T
Thor Modéen-loppet erbjuder tre banlängder - 3.3km, 6.7km samt 10.00km. Kom och ta chansen att göra en bra miltid på den flacka, lättsprungna banan, tävlingen avgörs på skogs-/ängsmarker i Lockmora utanför Kungsör.
Thor Modéen Jr är barnens variant av T
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 01:02Det är bland det knäppaste jag hört på senare tid.
Självklart ska jag springa till Thors minne!
Det är bland det knäppaste jag hört på senare tid.
Självklart ska jag springa till Thors minne!
Quote from Matilda Grahn on 23 April 2009, 23:23Kul att ni siktar på att ta er till Kungsör för Thor Modéen-loppet. Planeringen inför loppet pågår för fullt, tänk gärna på Thors Pokal - ta med två kompisar och bilda ett 3-mannalag. Det lag som har den kortaste sammanlagda tiden på mellanbanan tar hem d
Kul att ni siktar på att ta er till Kungsör för Thor Modéen-loppet. Planeringen inför loppet pågår för fullt, tänk gärna på Thors Pokal - ta med två kompisar och bilda ett 3-mannalag. Det lag som har den kortaste sammanlagda tiden på mellanbanan tar hem d
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 16:26Hej Göran!
Jaså! Du är med även i denna grupp. Ses o hörs.
Hej Göran!
Jaså! Du är med även i denna grupp. Ses o hörs.
Quote from Matilda Grahn on 28 April 2009, 09:26Hej igen,
Senaste nyheterna från planeringen inför loppet:
Banorna är spikade, den långa banan är uppmätt med GPS ett flertal gånger och vi hamnar på exakt 10.000 m. Milbanan springs i tre varv med varvning vid målområdet.
"Thor Modéen Jr", här komme
Hej igen,
Senaste nyheterna från planeringen inför loppet:
Banorna är spikade, den långa banan är uppmätt med GPS ett flertal gånger och vi hamnar på exakt 10.000 m. Milbanan springs i tre varv med varvning vid målområdet.
"Thor Modéen Jr", här komme