Quote from Guest on 5 August 2008, 12:43Hej hopp,
Ny här, och tycker att det i stort sett ser ut som en kanonsida. Men jag har förstått att det är här är avdelningen för oss som aldrig är riktigt nöjda...
Är bara lite fundersam på en del summeringar. Man får besked om hur många minuter man har
Hej hopp,
Ny här, och tycker att det i stort sett ser ut som en kanonsida. Men jag har förstått att det är här är avdelningen för oss som aldrig är riktigt nöjda...
Är bara lite fundersam på en del summeringar. Man får besked om hur många minuter man har
Quote from Elias Engqvist on 5 August 2008, 12:53Håller med på båda(?) punkterna!
Håller med på båda(?) punkterna!
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 13:08Jag håller också med. Särskilt det där med t.ex. 1945 minuter. Lite svårgripbart.
Jag håller också med. Särskilt det där med t.ex. 1945 minuter. Lite svårgripbart.
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 13:25Jag (må kanske ha varit medlem för länge eftersom att jag kommer med denna åsikt) skulle inte för allt i världen vela ha defaulten ändrad till något annat än minuter. Jag tycker om det. Är kanske för att jag är van att räkna just minuter. Gillar att man r
Jag (må kanske ha varit medlem för länge eftersom att jag kommer med denna åsikt) skulle inte för allt i världen vela ha defaulten ändrad till något annat än minuter. Jag tycker om det. Är kanske för att jag är van att räkna just minuter. Gillar att man r
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 13:36Alla är inte lika bra på matte som att träna, man borde kunna välja timmar eller minuter under inställningar (t+)
Alla är inte lika bra på matte som att träna, man borde kunna välja timmar eller minuter under inställningar (t+)
Quote from Camilla Höög on 5 August 2008, 13:36"Snittid per vecka" skulle vara kul att få.
Att ändra antalet minuter till timmar och minuter önskar jag inte. Att det skulle gå att ställa in så man kan välja timmar eller minuter är en bättre lösning så blir alla nöjda.
Den som tycker det är svårt att
"Snittid per vecka" skulle vara kul att få.
Att ändra antalet minuter till timmar och minuter önskar jag inte. Att det skulle gå att ställa in så man kan välja timmar eller minuter är en bättre lösning så blir alla nöjda.
Den som tycker det är svårt att
Quote from Elias Engqvist on 5 August 2008, 14:17Marie: Jag vet inte om du missförstod (eller om det var jag?) men jag menade iaf inte att det skulle stå "Du har tränat 7,202 timmar eller nåt sånt utan snarare 7:12:07 (dvs 7 timmar 12 minuter o 7 sekunder) vilket är mer lättläst än 432 minuter.
Marie: Jag vet inte om du missförstod (eller om det var jag?) men jag menade iaf inte att det skulle stå "Du har tränat 7,202 timmar eller nåt sånt utan snarare 7:12:07 (dvs 7 timmar 12 minuter o 7 sekunder) vilket är mer lättläst än 432 minuter.
Quote from Elias Engqvist on 5 August 2008, 14:19Anders: Sen kan man regga huvudräkning va? Olle, vi vill ha huvudräkning inlagt! 🙂
Anders: Sen kan man regga huvudräkning va? Olle, vi vill ha huvudräkning inlagt! 🙂
Quote from Camilla Höög on 5 August 2008, 14:20Jag har för mig att det redan finns "Mental träning". Kanske går att använda 😀
Jag har för mig att det redan finns "Mental träning". Kanske går att använda 😀
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 14:38Christer, jag kommenterade dock mest till OPs inlägg. 🙂
Och jag förstår dig ännumindre på vad du skrev nu 😉
I vilket fall, jag ville bara ventilera lite tankar som drog igång i mitt huvud när jag läste det så. 🙂
Christer, jag kommenterade dock mest till OPs inlägg. 🙂
Och jag förstår dig ännumindre på vad du skrev nu 😉
I vilket fall, jag ville bara ventilera lite tankar som drog igång i mitt huvud när jag läste det så. 🙂