Quote from Guest on 14 August 2011, 16:04Var kan man hitta uppgifter på km-tider under sina träningspass? Som det är nu ser jag bara den totala km-tiden men jag önskar se olika etapper, tex vad jag sprang den sista km på.
Var kan man hitta uppgifter på km-tider under sina träningspass? Som det är nu ser jag bara den totala km-tiden men jag önskar se olika etapper, tex vad jag sprang den sista km på.
Quote from Annika Andersson on 14 August 2011, 16:14Jag ser det automatiskt under intervaller och varvtid
Jag ser det automatiskt under intervaller och varvtid
Quote from Camilla Höög on 14 August 2011, 16:31För att du ska kunna se det så måste du ta en varvtid varje gång du vill se en varvtid, dvs. om du vill se för varje km så måste du ta en varvtid varje km.
För att du ska kunna se det så måste du ta en varvtid varje gång du vill se en varvtid, dvs. om du vill se för varje km så måste du ta en varvtid varje km.
Quote from Annika Andersson on 14 August 2011, 17:42Hur menar du Anders? Jag har val km som autovarv i appen och sedan får jag automatiskt upp tid per km. Behöver inte bry mig i "fånen" resten av sträckan..
Hur menar du Anders? Jag har val km som autovarv i appen och sedan får jag automatiskt upp tid per km. Behöver inte bry mig i "fånen" resten av sträckan..
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 19:08Hej hoppsan här tas saker för givet!
Första frågan blir väll vad Jan-Åke har för klocka/app i telefon.
Kan man ha autolap så behöver man inte bry sig som sagt.
Har man inga mellantider så kan man fixa det i div. programm.
På FB synns ju bara vad man ma
Hej hoppsan här tas saker för givet!
Första frågan blir väll vad Jan-Åke har för klocka/app i telefon.
Kan man ha autolap så behöver man inte bry sig som sagt.
Har man inga mellantider så kan man fixa det i div. programm.
På FB synns ju bara vad man ma
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 22:45Tack för alla svar. Min fråga gäller min Garmin 405cx. Jag har ännu inte använt appen utan bara tjänsten under www.funbeat.se och det är där jag gärna skulle vilja se varje etapp (km-tid) redovisad.
När jag tidigare har importerat mina träningspass till
Tack för alla svar. Min fråga gäller min Garmin 405cx. Jag har ännu inte använt appen utan bara tjänsten under http://www.funbeat.se och det är där jag gärna skulle vilja se varje etapp (km-tid) redovisad.
När jag tidigare har importerat mina träningspass till
Quote from Camilla Höög on 15 August 2011, 06:12@Gitsan Envis, autolap ger automatiskt mellantider och därför ser du dem på Funbeat.
@Jan-Åke Östlund, slå på autolap alternativt tryck på mellantidsknappen så ser du dina mellantider och medelhastighet på varje delsträcka.
@Gitsan Envis, autolap ger automatiskt mellantider och därför ser du dem på Funbeat.
@Jan-Åke Östlund, slå på autolap alternativt tryck på mellantidsknappen så ser du dina mellantider och medelhastighet på varje delsträcka.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 14:13Efter att kopplat på "autolap" på Garmin-klockan så ser jag nu mina etapptider så som jag önskade. Tack för alla tips.
Efter att kopplat på "autolap" på Garmin-klockan så ser jag nu mina etapptider så som jag önskade. Tack för alla tips.