Quote from Guest on 25 August 2009, 16:47Hej,
jag är ny här och försöka fixa min profil.
Jag hittar ingen "knapp" där jag kan lägga till tidigare tävlingar man var med.
Ser det på andra medlemmar här men det verkar inte funka:-(Går det bara att lägga till dem som fanns att delta i sedan man ä
Hej,
jag är ny här och försöka fixa min profil.
Jag hittar ingen "knapp" där jag kan lägga till tidigare tävlingar man var med.
Ser det på andra medlemmar här men det verkar inte funka:-(
Går det bara att lägga till dem som fanns att delta i sedan man ä
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 16:57Registrera ett träningspass på den aktuella dagen, och bocka i rutan för Lopp/tävling. Då kommer du få en lista med tävlingar den dagen, och kan välja den du deltog i.
Registrera ett träningspass på den aktuella dagen, och bocka i rutan för Lopp/tävling. Då kommer du få en lista med tävlingar den dagen, och kan välja den du deltog i.
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 17:00...och finns den inte med går det också bra att lägga in tävlingar som har passerat.
...och finns den inte med går det också bra att lägga in tävlingar som har passerat.
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 17:51Tack,
funkade utmärkt!
Kiki
Tack,
funkade utmärkt!
Kiki
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 18:08Men att lägga till tävlingar i efterhand kanske är överkurs om man är ny här. Finns den inte inlagd i tävlingslistan (och är gammal) så är det inte så intressant, det lär inte dyka upp så många fler personer som kopplar till den.
Det räcker ju att bocka
Men att lägga till tävlingar i efterhand kanske är överkurs om man är ny här. Finns den inte inlagd i tävlingslistan (och är gammal) så är det inte så intressant, det lär inte dyka upp så många fler personer som kopplar till den.
Det räcker ju att bocka