Quote from Guest on 22 January 2009, 10:06Olle,
Du gör ett grymt bra jobb och det ploppar upp nya funktioner och uppsnabbningar hela tiden. Antagligen är det lite därför jag börjat störa mig mer och mer på att inte tiden för passets genomförande reggas på ett vettigt sätt, framförallt dagar med
Olle,
Du gör ett grymt bra jobb och det ploppar upp nya funktioner och uppsnabbningar hela tiden. Antagligen är det lite därför jag börjat störa mig mer och mer på att inte tiden för passets genomförande reggas på ett vettigt sätt, framförallt dagar med
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 10:16Instämmer med Robert.
Instämmer med Robert.
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 16:22Instämmer
Instämmer
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 16:25Instämmer också 🙂
Instämmer också 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 19:23Håller med.
Håller med.
Quote from Jan Lundquist on 22 January 2009, 20:48Jag med.
Jag med.
Quote from Rasmus Olsson on 22 January 2009, 20:54Är det här jag-håller-med-tråden?
Är det här jag-håller-med-tråden?
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 21:45Åh... jag vill också hålla med i så fall!
Åh... jag vill också hålla med i så fall!
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 21:53håller med om att det är kul att hålla med
håller med om att det är kul att hålla med
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 22:01Jag brukar aldrig hålla med. Det ger väl krydda till livet att träningarna hamnar hullerombuller per dag. Då får man dessutom lite hjärngympa på köpet.
Däremot är det ibland lite tirriterande att bilder som man laddar upp hamnar i omvänd ordning så att t
Jag brukar aldrig hålla med. Det ger väl krydda till livet att träningarna hamnar hullerombuller per dag. Då får man dessutom lite hjärngympa på köpet.
Däremot är det ibland lite tirriterande att bilder som man laddar upp hamnar i omvänd ordning så att t