Quote from Guest on 2 May 2011, 20:53Loggade 3:30 (3½ min) för styrketräning (för att ha koll på mina tider i plankan), men i träningsströmmen på startsidan står det bara 3 min, likaså på facebook. I kalendern står dock 3 min. Ibland är ju sekunderna viktiga, så jag undrar varför de tappas b
Loggade 3:30 (3½ min) för styrketräning (för att ha koll på mina tider i plankan), men i träningsströmmen på startsidan står det bara 3 min, likaså på facebook. I kalendern står dock 3 min. Ibland är ju sekunderna viktiga, så jag undrar varför de tappas b
Quote from Camilla Höög on 2 May 2011, 21:03Det är inte borttappade, men presenteras utan sekunder på en del ställen.
Det är inte borttappade, men presenteras utan sekunder på en del ställen.
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 21:59Vad som saknas är möjlighet att registrera hundradels sekunder.
Vad som saknas är möjlighet att registrera hundradels sekunder.
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 20:39Ja hundradelar borde ju rimligtvis va lätt fixat eller? Inte för att jag nånsin kommer att bry mig om dem annat än när mina summerade intervaller blir felsummerade för att det inte finns hundradelar... men å andra sidan är intervallfunktionen värdelös för
Ja hundradelar borde ju rimligtvis va lätt fixat eller? Inte för att jag nånsin kommer att bry mig om dem annat än när mina summerade intervaller blir felsummerade för att det inte finns hundradelar... men å andra sidan är intervallfunktionen värdelös för
Quote from Elias Engqvist on 3 May 2011, 23:49Nja, värdelös var väl att ta i - men det finns stort utrymme för förbättringar såsom du exemplifierar!
Nja, värdelös var väl att ta i - men det finns stort utrymme för förbättringar såsom du exemplifierar!
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 21:29Jo, det har du rätt i. Jag använder ju den så helt värdelös är den inte. Dock kan nog maken verifiera mitt knotande varje gång det ska in nåt där :-).
Jo, det har du rätt i. Jag använder ju den så helt värdelös är den inte. Dock kan nog maken verifiera mitt knotande varje gång det ska in nåt där :-).