Quote from Guest on 15 November 2012, 09:23Hej, jag försöker regga träning från en annan tidszon - det blir inga färdiga pass utan reggas som planerade pass - har det med tiden att göra? Att jag skriver lokal tid - som alltså är framtid i Sverige - är Funbeat låst till svensk tid?
Hej, jag försöker regga träning från en annan tidszon - det blir inga färdiga pass utan reggas som planerade pass - har det med tiden att göra? Att jag skriver lokal tid - som alltså är framtid i Sverige - är Funbeat låst till svensk tid?
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 09:33Hade samma problem själv ett par gånger, antar att FB ligger fast i en "svensk" tidzon. Väl?
Hade samma problem själv ett par gånger, antar att FB ligger fast i en "svensk" tidzon. Väl?
Quote from Camilla Höög on 15 November 2012, 12:29Funbeat kör "svensk" tid. Enklast är att du rapporterar dina pass dagen efter du genomfört dem alternativt att du rapporterar och sedan markerar dem som genomförda i efterhand.
Funbeat kör "svensk" tid. Enklast är att du rapporterar dina pass dagen efter du genomfört dem alternativt att du rapporterar och sedan markerar dem som genomförda i efterhand.