Quote from Guest on 31 August 2008, 18:39Vet inte om man får lägga upp annonser här, men jag chansar på att man får det...
Jag säljer nu min Merida Scultura Evo cykel. Den är ramstorlek small, och har passat mig som är 175cm lång alldeles utmärkt.
Cykeln är utrustad med SRAM force komponente
Vet inte om man får lägga upp annonser här, men jag chansar på att man får det...
Jag säljer nu min Merida Scultura Evo cykel. Den är ramstorlek small, och har passat mig som är 175cm lång alldeles utmärkt.
Cykeln är utrustad med SRAM force komponente
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:49Det finns en köp&sälj grupp.
Sedan motsvarar inte SRAM Force Record.
Det finns en köp&sälj grupp.
Sedan motsvarar inte SRAM Force Record.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 19:06Såg att du ville ha 20 på blocket så det är ju trevligt med FB rabatt..
Men det finns som sagt en köp o sälj grupp.
Såg att du ville ha 20 på blocket så det är ju trevligt med FB rabatt..
Men det finns som sagt en köp o sälj grupp.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 19:10Jag kan inte sätta på ett bakhjul med en shimanokassett va?
Jag kan inte sätta på ett bakhjul med en shimanokassett va?
Quote from ellen olsson on 31 August 2008, 19:14Jodå, det kan du. Sram är kompatibelt med det mesta. Om du har en Campakompatibel kedja så funkar en Shimanokassett även med Campa.
Jodå, det kan du. Sram är kompatibelt med det mesta. Om du har en Campakompatibel kedja så funkar en Shimanokassett även med Campa.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 19:17Det beror på om du har 9 eller 10 delat, men är det viktigt? Priset på kasetten är väl 0,01% av priset på cykeln.
Det beror på om du har 9 eller 10 delat, men är det viktigt? Priset på kasetten är väl 0,01% av priset på cykeln.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 22:35Eftersom jag har en tempohoj med shimanikompinenter kan det vara schysst att kunna använda samma hjul på båda cyklarna.
Eftersom jag har en tempohoj med shimanikompinenter kan det vara schysst att kunna använda samma hjul på båda cyklarna.
Quote from Marlena Grzywnowicz on 31 August 2008, 22:38Du kan använda dig av bakhjul med shimanokassett. Jag gör det själv!
Du kan använda dig av bakhjul med shimanokassett. Jag gör det själv!
Quote from Marlena Grzywnowicz on 31 August 2008, 22:40David P :
Jag grundade bara det jag skrev på egna erfarenheter och på vad tidningen Kadens och www.cyclingnews.com har skrivit..Kadens:
""Till 2007 introducerade man komponentgruppen Force som motsvarar Shimano Dura-Ace och Campagnolo Record. Till 2008
David P :
Jag grundade bara det jag skrev på egna erfarenheter och på vad tidningen Kadens och http://www.cyclingnews.com har skrivit..
Kadens:
""Till 2007 introducerade man komponentgruppen Force som motsvarar Shimano Dura-Ace och Campagnolo Record. Till 2008
Quote from ellen olsson on 31 August 2008, 22:56Jag håller med David vad gäller den haltande jämförelsen mellan Force och Record. Anledningen till att vissa gjorde jämförelsen överhuvudtaget när Force och Rival släpptes var att Sram försökte nischa in Force mot Record. De nådde dock inte upp till den n
Jag håller med David vad gäller den haltande jämförelsen mellan Force och Record. Anledningen till att vissa gjorde jämförelsen överhuvudtaget när Force och Rival släpptes var att Sram försökte nischa in Force mot Record. De nådde dock inte upp till den n