Quote from Guest on 5 July 2012, 22:52Nyligen skaffat konto här på funbeat och tycker det mesta är bra...dock irriterar jag mig lite på att träningstiden i alla sammanställningar visas i minuter och inte timmar. Eller går det möjligen att ändra? Annars: Förbättringsförslag! Blir väldigt svårt
Nyligen skaffat konto här på funbeat och tycker det mesta är bra...dock irriterar jag mig lite på att träningstiden i alla sammanställningar visas i minuter och inte timmar. Eller går det möjligen att ändra? Annars: Förbättringsförslag! Blir väldigt svårt
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 23:02I kalenderläget kan du föra muspekaren över minuterna längst ute till höger och få det hela i timmar istället. Summeringen nedanför hela kalendern har både minuter och timmar. Kanske inte vad du ville ha men nåt iaf 🙂
I kalenderläget kan du föra muspekaren över minuterna längst ute till höger och få det hela i timmar istället. Summeringen nedanför hela kalendern har både minuter och timmar. Kanske inte vad du ville ha men nåt iaf 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2012, 16:04Håller med ! Vill gärna ha timmar istället. Annars är allt toppen.
Håller med ! Vill gärna ha timmar istället. Annars är allt toppen.
Quote from Jenny Söderberg on 2 August 2012, 17:19Hej!
Som nybliven Funbeat:are för ett par år sedan störde jag mig precis på samma sak. Så här, ett par år senare, så har jag vant mig och tycker att Funbeat fungerar klockrent. Konverting från minuter till timmar får man alltid så fort man håller muspekar
Hej!
Som nybliven Funbeat:are för ett par år sedan störde jag mig precis på samma sak. Så här, ett par år senare, så har jag vant mig och tycker att Funbeat fungerar klockrent. Konverting från minuter till timmar får man alltid så fort man håller muspekar
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 16:15Vet att det går att hålla muspekaren över minuttalet. Men det funkar inte när du ska kolla träningsmängd/månad i analysläget. Eller topplistan över hur mycket dina kompisar har tränat. Detta är inget stort problem men jag tycker som många andra att det vo
Vet att det går att hålla muspekaren över minuttalet. Men det funkar inte när du ska kolla träningsmängd/månad i analysläget. Eller topplistan över hur mycket dina kompisar har tränat. Detta är inget stort problem men jag tycker som många andra att det vo
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 16:35Om ni tränar tex 1 timme 15 minuter skriver ni 75 minuter, 2 timmar blir då 120 minuter. ser inget problem i att skriva minuter. då 60 minuter är 1 timme
Om ni tränar tex 1 timme 15 minuter skriver ni 75 minuter, 2 timmar blir då 120 minuter. ser inget problem i att skriva minuter. då 60 minuter är 1 timme
Quote from Elias Engqvist on 6 August 2012, 17:17Att hålla muspekaren över är VÄLDIGT svårt på en smartphone!
Att hålla muspekaren över är VÄLDIGT svårt på en smartphone!
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 17:22En så kallad Dumfån.
En så kallad Dumfån.
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 18:28va
va
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 08:05Med tanke på att man lägger in tid i HH:MM:SS format borde det visa det också kan man ju tycka.
Med tanke på att man lägger in tid i HH:MM:SS format borde det visa det också kan man ju tycka.