Quote from Guest on 24 July 2008, 17:12Efter att min gamla cykeldator regnade sönder så undrar jag om någon har bra tips på cykeldator som man kan ha när man springer och simmar också?
Jag vill att den ska kunna:
- Cykeldatorfunktioner (tripp, totaltid, topp km/h, medel km/h)
- Klocka
- Tidt
Efter att min gamla cykeldator regnade sönder så undrar jag om någon har bra tips på cykeldator som man kan ha när man springer och simmar också?
Jag vill att den ska kunna:
- Cykeldatorfunktioner (tripp, totaltid, topp km/h, medel km/h)
- Klocka
- Tidt
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 17:22Polar 625 med allt extra!
Vet inte om den fungerar i bassängen..
Polar 625 med allt extra!
Vet inte om den fungerar i bassängen..
Quote from ellen olsson on 24 July 2008, 17:45Jodå, det gör den.
En cykeldator som inte tål regn _ska_ reklameras.
Jodå, det gör den.
En cykeldator som inte tål regn _ska_ reklameras.
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 17:54Garmin Forerunner 305!! (GPS) 500 spänn billigare än Polar 625 ( 3000:- )
Funkar riktigt bra när man kombinerar pass. Det finns inställningar så man kan byta pass utan att starta om tidtagningen. Dessutom är det rikigt smidigt att ladda upp träningsdata p
Garmin Forerunner 305!! (GPS) 500 spänn billigare än Polar 625 ( 3000:- )
Funkar riktigt bra när man kombinerar pass. Det finns inställningar så man kan byta pass utan att starta om tidtagningen. Dessutom är det rikigt smidigt att ladda upp träningsdata p
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 18:16Är det någon kadensmätare på den?
Är det någon kadensmätare på den?
Quote from ellen olsson on 24 July 2008, 18:27Det finns en kombinerad kadens- och fartsensor som tillbehör till Forerunnern.
Det finns en kombinerad kadens- och fartsensor som tillbehör till Forerunnern.
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 20:34Men GF 305 är väl inte lämplig att simma med?
Men GF 305 är väl inte lämplig att simma med?
Quote from ellen olsson on 24 July 2008, 20:43Den uppfyller kraven för IPX7 men det är nog i klenaste laget för att simma. Suunto är nog de som är bäst för simning.
Den uppfyller kraven för IPX7 men det är nog i klenaste laget för att simma. Suunto är nog de som är bäst för simning.
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 21:59Har en Polar 720i, funkar klockrent som cykel dator och tri klocka!
Har en Polar 720i, funkar klockrent som cykel dator och tri klocka!
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 00:04Jag har hört att garantin på en GF305 inte gäller om man simtränat med den. OCh så har jag hört att man inte ska trycka på knapparna på Polar när man simmar, men det gör jag hela tiden och har aldrig haft strul. Kanske en av de där vandrande triathlonmyte
Jag har hört att garantin på en GF305 inte gäller om man simtränat med den. OCh så har jag hört att man inte ska trycka på knapparna på Polar när man simmar, men det gör jag hela tiden och har aldrig haft strul. Kanske en av de där vandrande triathlonmyte