Quote from Guest on 6 July 2011, 12:46Jag ska simma Vansbro Tjejsim på lördag för första gången. Är det någon som har varit med förr och som har några bra tips för en nybörjare? Typ, om man ska hålla åt något särskilt håll eller så. Eller något annat som kan vara bra att veta. Har inga presta
Jag ska simma Vansbro Tjejsim på lördag för första gången. Är det någon som har varit med förr och som har några bra tips för en nybörjare? Typ, om man ska hålla åt något särskilt håll eller så. Eller något annat som kan vara bra att veta. Har inga presta
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 12:56Jag har simmat Vansbro som tävlingsimmare och tjejsimmet går tydligen bara i Västerdalälven där det är motströms. Då är det viktigt att hålla sig nära strandlinjen där det är mindre strömt.
Lycka till det är en rolig tävling..
Jag har simmat Vansbro som tävlingsimmare och tjejsimmet går tydligen bara i Västerdalälven där det är motströms. Då är det viktigt att hålla sig nära strandlinjen där det är mindre strömt.
Lycka till det är en rolig tävling..
Quote from Elias Engqvist on 6 July 2011, 13:52Dvs högra sidan. Fast först simmar ni över älven har jag för mig!
Dvs högra sidan. Fast först simmar ni över älven har jag för mig!
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 18:53Först simmar man tvärs över Vanån. Då är det nog mest bara att undvika trängseln eller så som gäller och sen beror det ju på hur man är om man hellre undviker motströmmen (och simmar till höger närmast bryggan) eller folket (och simmar där det är MEST str
Först simmar man tvärs över Vanån. Då är det nog mest bara att undvika trängseln eller så som gäller och sen beror det ju på hur man är om man hellre undviker motströmmen (och simmar till höger närmast bryggan) eller folket (och simmar där det är MEST str