Quote from Guest on 25 March 2011, 15:23Har ni något tips på en bra Android app för cykel? Jag har kikat lite på MyTracks och har även funderat på B.iCycle och SportsTracker Pro. De sistnämnda kostar dock lite pengar, så jag känner inte riktigt för att bara betala för att testa dem så att säga.
Har ni något tips på en bra Android app för cykel? Jag har kikat lite på MyTracks och har även funderat på B.iCycle och SportsTracker Pro. De sistnämnda kostar dock lite pengar, så jag känner inte riktigt för att bara betala för att testa dem så att säga.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 15:33Jag kör Cardio Trainer ibland och är nöjd men frågan är hur länge batteriet håller. Jag har inte testat på några långturer än och jag anar att den inte kommer att räcka för mer än ett par, tre timmar med CT igång och jag vill gärna kunna vara ute lite län
Jag kör Cardio Trainer ibland och är nöjd men frågan är hur länge batteriet håller. Jag har inte testat på några långturer än och jag anar att den inte kommer att räcka för mer än ett par, tre timmar med CT igång och jag vill gärna kunna vara ute lite län
Quote from ellen olsson on 25 March 2011, 17:41AM: 4:25 var inga problem på Vikingarännet och det hade säkert räckt ett par timmar till med min ZTE Blade så du får testa och se.
AM: 4:25 var inga problem på Vikingarännet och det hade säkert räckt ett par timmar till med min ZTE Blade så du får testa och se.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 19:00Har en HTC wildfire. Jag får testa batteritid i morgon...
Har en HTC wildfire. Jag får testa batteritid i morgon...
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 19:57Endomondo?
http://www.endomondo.com
Endomondo?
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 07:11Jag kan inte bestämma mig för om jag ska använda mig av Cardio Trainer eller Endomondo. Ct plottar ut km-tider direkt på skärmen vilket jag gillar, men jag tycker att Endomondos sajt för lagring av träningspass är bättre. Du får testa några olika och sen
Jag kan inte bestämma mig för om jag ska använda mig av Cardio Trainer eller Endomondo. Ct plottar ut km-tider direkt på skärmen vilket jag gillar, men jag tycker att Endomondos sajt för lagring av träningspass är bättre. Du får testa några olika och sen
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 14:54Snart kommer sports-tracker (fd nokia sportstracker) till både android och iphone värt att vänta på kanonprogram
Snart kommer sports-tracker (fd nokia sportstracker) till både android och iphone värt att vänta på kanonprogram
Quote from Inger Gustås on 28 March 2011, 08:43Tackar för tipsen!
Tackar för tipsen!
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 10:11JogTracker använder jag.
JogTracker använder jag.
Quote from Inger Gustås on 28 March 2011, 14:12Känner ni förresten till var det säljs en hållare för mobilen så att jag kan fästa den på cykeln?
Känner ni förresten till var det säljs en hållare för mobilen så att jag kan fästa den på cykeln?