Quote from Guest on 11 March 2012, 14:39Hej
Köpt en beg. cykel i Ystad för att ha till VL. Det är min första "riktigt" cykel och jag skruva ihop den igår. Dock, jag behöver en pumpnippel för däcken men även någon som kollar att jag "skruva ihop cykel rätt".
Är det ngn i Uppsala som har tips
Hej
Köpt en beg. cykel i Ystad för att ha till VL. Det är min första "riktigt" cykel och jag skruva ihop den igår. Dock, jag behöver en pumpnippel för däcken men även någon som kollar att jag "skruva ihop cykel rätt".
Är det ngn i Uppsala som har tips
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 14:49Team Sportia på Bolandsgatan. (Som även har "Torsdagscyklingen" som drar massvis med folk under säsongen, med flera olika fartgrupper.
CK UNI:
Gratis spinning på tisd, lörd och coreträning på torsdagar under vinterhalvåret.
Finns en blandning av seriö
Team Sportia på Bolandsgatan. (Som även har "Torsdagscyklingen" som drar massvis med folk under säsongen, med flera olika fartgrupper.
CK UNI:
Gratis spinning på tisd, lörd och coreträning på torsdagar under vinterhalvåret.
Finns en blandning av seriö
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 15:07Har inte UCK någon verksamhet?
Har inte UCK någon verksamhet?
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 20:29Jag håller med Conny S
har du svårt att ta dig ut till Team Sportia och önskar en cykel affär i centrum prova cykel o skid på Svartbäcksgatan. Där får du god hjälp.
Jag håller med Conny S
har du svårt att ta dig ut till Team Sportia och önskar en cykel affär i centrum prova cykel o skid på Svartbäcksgatan. Där får du god hjälp.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:30Jag har fått bra service i bra svar på mina "dumma" frågor både på Ski Total i centrum och Sportson i Boländerna.
Jag har fått bra service i bra svar på mina "dumma" frågor både på Ski Total i centrum och Sportson i Boländerna.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 20:42Måste rekommendera Cykel & Skidstället. Blev glatt överraskad idag när jag var inne och de hade Look Keo original klossar 🙂
Det finns som Conny sa ganska många alternativ för att cykla i grupp i Uppsala.
Nu har inte cykelaffärernas gruppcycklingar komm
Måste rekommendera Cykel & Skidstället. Blev glatt överraskad idag när jag var inne och de hade Look Keo original klossar 🙂
Det finns som Conny sa ganska många alternativ för att cykla i grupp i Uppsala.
Nu har inte cykelaffärernas gruppcycklingar komm
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 21:59Hej
Tack för alla svar. Ska ut till Boländerna och Team Sportia på fredag, ringde och pratade med dem idag.
Ska kolla upp gruppcyklingen, verkar lovande.
Hej
Tack för alla svar. Ska ut till Boländerna och Team Sportia på fredag, ringde och pratade med dem idag.
Ska kolla upp gruppcyklingen, verkar lovande.