Quote from Guest on 19 March 2013, 10:13Hej.
Är ganska ny på det här med frisim och skulle vilja förbättra min hastighet och teknik, har tyvärr ingen möjlighet att träna med en klubb eftersom mina tider är ganska oregelbundna.
Är det någon som har några bra tips på ett par nyckelpass? Har köpt
Hej.
Är ganska ny på det här med frisim och skulle vilja förbättra min hastighet och teknik, har tyvärr ingen möjlighet att träna med en klubb eftersom mina tider är ganska oregelbundna.
Är det någon som har några bra tips på ett par nyckelpass? Har köpt
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 10:23Lägg utrustningen åt sidan. Du kommer inte att förstå tekniken med hjälp av den. Köp Totalimmersions DVD. Kanske den går att ladda hem numer, jag vet inte. Lägg massor med tid på att förstå hur vattnet bär din kropp och hur du uppnår balans. När du kommit
Lägg utrustningen åt sidan. Du kommer inte att förstå tekniken med hjälp av den. Köp Totalimmersions DVD. Kanske den går att ladda hem numer, jag vet inte. Lägg massor med tid på att förstå hur vattnet bär din kropp och hur du uppnår balans. När du kommit
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 10:51det ser ut som du kan simma i en våtdräkt och har tävlat tri eller OW inann om det är du på din profil bild.
Vad menar du med "ny"?
det är svårt att lära ut teknik på distans, men vill du har hjälp med själva träning kan du skicka ett pm till mig.
det ser ut som du kan simma i en våtdräkt och har tävlat tri eller OW inann om det är du på din profil bild.
Vad menar du med "ny"?
det är svårt att lära ut teknik på distans, men vill du har hjälp med själva träning kan du skicka ett pm till mig.
Quote from Funbeat user on 19 March 2013, 21:43Jag lärde mig själv att frisimma med hjälp av You tutbe i sommars, köpte en våtdräkt och ställde upp i min först triathlon tävling. Crawla mig igenom 1500m på 31.06.
Försöker simma 2-3 gånger i veckan. Simmar 100 på ca 1.52 50 på ca 54, vet inte om det
Jag lärde mig själv att frisimma med hjälp av You tutbe i sommars, köpte en våtdräkt och ställde upp i min först triathlon tävling. Crawla mig igenom 1500m på 31.06.
Försöker simma 2-3 gånger i veckan. Simmar 100 på ca 1.52 50 på ca 54, vet inte om det