Quote from Guest on 21 June 2010, 22:03Hej!
Tränar just nu för Vansbro samt försöker få igång löpningen efter en envis fotskada. Håller foten vill jag i förlängningen försöka mig på en triathlon, alla fall den korta distansen 🙂
Saknar i dagsläget cykel. Vad har ni för tips till en nybörjar
Hej!
Tränar just nu för Vansbro samt försöker få igång löpningen efter en envis fotskada. Håller foten vill jag i förlängningen försöka mig på en triathlon, alla fall den korta distansen 🙂
Saknar i dagsläget cykel. Vad har ni för tips till en nybörjar
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 22:13Hur lång är en bit snöre?
Fritt översatt - vad är din budget? Inte alltför mycket säger inte så mycket.
Ska det sedan även täcka in cykelskor och kläder?
Hur lång är en bit snöre?
Fritt översatt - vad är din budget? Inte alltför mycket säger inte så mycket.
Ska det sedan även täcka in cykelskor och kläder?
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 08:30Jag har ingen aning vad som överhuvudtaget är rimligt, men förhoppningen är väl alla fall under 10 000 för cykel exkl övrig utrustning.
Jag har ingen aning vad som överhuvudtaget är rimligt, men förhoppningen är väl alla fall under 10 000 för cykel exkl övrig utrustning.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 08:56Jag köpte en begagnad Crescent Nano för 4500 kr, den duger till den som ska ha den 😉
Så visst går det att komma undan hyfsat billigt men för 10.000 får du säkert betydligt bättre komponenter på cykeln (om du köper begagnat)
Jag köpte en begagnad Crescent Nano för 4500 kr, den duger till den som ska ha den 😉
Så visst går det att komma undan hyfsat billigt men för 10.000 får du säkert betydligt bättre komponenter på cykeln (om du köper begagnat)
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 13:26Går också i cykelköpstankar (om än på lite längre sikt) och funderar på en cyclocross - har en del grusväg där jag vill kunna träna och kan sedan sätta på smalare däck när jag kör asfalt . Hittade följande två:
Scott CX Comp:
http://www.sportson.se/sit
Går också i cykelköpstankar (om än på lite längre sikt) och funderar på en cyclocross - har en del grusväg där jag vill kunna träna och kan sedan sätta på smalare däck när jag kör asfalt . Hittade följande två:
Scott CX Comp:
http://www.sportson.se/sit
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 12:03För 10 000 kr kan du få en helt ok instegsracer helt ny också. Självklart får du troligtvis mkt mer för pengarna om du har lite flyt på begagnatmarknaden, men då är det bra om du själv eller någon du känner, har lite kunskap på området.
För 10 000 kr kan du få en helt ok instegsracer helt ny också. Självklart får du troligtvis mkt mer för pengarna om du har lite flyt på begagnatmarknaden, men då är det bra om du själv eller någon du känner, har lite kunskap på området.
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 15:08Kolla Blocket, där brukar dyka upp en hel del guldklimpar emellanåt. Det var där jag köpte min egna racer.
Kolla Blocket, där brukar dyka upp en hel del guldklimpar emellanåt. Det var där jag köpte min egna racer.