Quote from Guest on 21 September 2013, 14:31Jag är lite nybörjare på min racerhybrid men jag skulle vilja ha ett mål med min helgcykling. Har ni några tips på bra cykelmål lite norr om stan? Typ trevligt cafe, god glass eller något annat kul?
Jag är lite nybörjare på min racerhybrid men jag skulle vilja ha ett mål med min helgcykling. Har ni några tips på bra cykelmål lite norr om stan? Typ trevligt cafe, god glass eller något annat kul?
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 14:41Norr om stan...hmmm .... Oskarshäll är ett riktigt bra fik 🙂
Norr om stan...hmmm .... Oskarshäll är ett riktigt bra fik 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 14:59Tja, till Kåge kanske?
Tja, till Kåge kanske?
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 15:41Vilken stad?
Vilken stad?
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 15:44Det är bara stockholmare som skulle få för sig att skriva "stan" utan närmare specifikation, som att det är självklart vad man menar och att det inte finns någon annan stad i Sverige. Prove me wrong. 😉
Det är bara stockholmare som skulle få för sig att skriva "stan" utan närmare specifikation, som att det är självklart vad man menar och att det inte finns någon annan stad i Sverige. Prove me wrong. 😉
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 15:56Mulle Meck-parken i Järva går väl in under kategorin "annat kul", lite norr om stan´.
Mulle Meck-parken i Järva går väl in under kategorin "annat kul", lite norr om stan´.
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 18:12Jo, jag antog också att det handlade om Stockholm, annars hade jag rekommenderat Ringsjörundan norr om Lund. 😉
Jo, jag antog också att det handlade om Stockholm, annars hade jag rekommenderat Ringsjörundan norr om Lund. 😉
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 19:08Om du menar norr om Stockholm och vill ha ett kafé som utflyktsmål så föreslår jag Viggbyholms stationskafé i Täby eller Helenas kafé vid Bögs gård (Järvafältet, Sollentunasidan). Viggbyholm är suveränt bra, Helenas har jag själv inte testat men hört myck
Om du menar norr om Stockholm och vill ha ett kafé som utflyktsmål så föreslår jag Viggbyholms stationskafé i Täby eller Helenas kafé vid Bögs gård (Järvafältet, Sollentunasidan). Viggbyholm är suveränt bra, Helenas har jag själv inte testat men hört myck
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 23:43Tur o retur Sollentuna, ev Edsviken runt. Fika i Brygghuset eller på Edsviks konsthall.
Tur o retur Sollentuna, ev Edsviken runt. Fika i Brygghuset eller på Edsviks konsthall.
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 23:48Ofvandahls ligger oxå norr om stan.
Ofvandahls ligger oxå norr om stan.