Quote from Guest on 1 January 2014, 14:58De som suttit på de senaste åren är väldigt utslitna. Sedan skulle jag till skillnad ifrån tidigare även vilja kunna köra i skogen på mindre vägar och stigar. Men kommer även cykla en del på asfalt. Är helt novis på detta så vad kör ni med?
De som jag fu
De som suttit på de senaste åren är väldigt utslitna. Sedan skulle jag till skillnad ifrån tidigare även vilja kunna köra i skogen på mindre vägar och stigar. Men kommer även cykla en del på asfalt. Är helt novis på detta så vad kör ni med?
De som jag fu
Quote from Funbeat user on 1 January 2014, 15:08Jag är ny på MTB men jag provar:
Conti X-king är ganska grova och inte optimala om det är mycket asfalt. Jag har X-King Racesport i 29" fram på min MTB och Raceking Racesport bak och jag gillar den säkra känslan som X-king ger men dom rullar inte jättelä
Jag är ny på MTB men jag provar:
Conti X-king är ganska grova och inte optimala om det är mycket asfalt. Jag har X-King Racesport i 29" fram på min MTB och Raceking Racesport bak och jag gillar den säkra känslan som X-king ger men dom rullar inte jättelä
Quote from Funbeat user on 4 January 2014, 17:27Hellre Schwalbe än Conti om jag får välja. Jag kanske har haft otur, men jag har aldrig haft så mycket punkor som med Continental Double Fighter (gamla modellen), och även med Race King har jag fått "onormalt" mycket punkor. Rocket Ron känns mycket säkrar
Hellre Schwalbe än Conti om jag får välja. Jag kanske har haft otur, men jag har aldrig haft så mycket punkor som med Continental Double Fighter (gamla modellen), och även med Race King har jag fått "onormalt" mycket punkor. Rocket Ron känns mycket säkrar
Quote from Funbeat user on 10 January 2014, 20:25Schwalbe håller längre i alla lägen, anledningen är Continentals Black Chiligummi som är väldigt mjukt, vilket gör att vasst grus och glas letar sig lättare in, men å andra sidan så har man suveränt grepp med black chiligummit, så därför kör jag nu endast
Schwalbe håller längre i alla lägen, anledningen är Continentals Black Chiligummi som är väldigt mjukt, vilket gör att vasst grus och glas letar sig lättare in, men å andra sidan så har man suveränt grepp med black chiligummit, så därför kör jag nu endast