Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelTips på damracer?
You need to log in to create posts and topics.

Jag har nu bestämt mig för att köpa en racer inför vätternrundan. Har sedan tidigare en bra hybrid, som med största sannolikhet hade tagit mig runt vättern, men efter att ha cyklat på den 1,5 år vill jag nu ha en racer för träning så att hybiden får hålla

Faller man pladask är det bara att gratulera! (t+) Köp Trek:en, återförsäljare borde ju rimligtvis gå att söka från tillverkarens hemsida.

Jag har en Scott Contessa med 3-delat där fram, och är man inte så stark i backar är det bra. Har man små händer ä

Maria T - att falla för en cykel på en hemsida känns ungefär som att bli kär i någon man aldrig träffat. Vi får väl se hur det utvecklar sig om vi får tillfälle att ses...

Har kikat på samma cykel som du har, men tycker att årets modell har så tråkig fär

Så härligt att det inte bara är jag som vill ha en snygg cykel! 😉 Jag är 10 cm längre än du och hade inte svårt att hitta cykel i rätt storlek, även om många ville sälja damracer. Jag blev störtförälskad i en Focus Cayo med Ultegra och har inte ångrat kö

Columbus pinta borde finnas i lämplig storlek?