Quote from Guest on 1 February 2015, 17:32Nu ska jag skaffa mig en motionscykel Budget Ca 6000 kr,
Jag har tänkt och cykla 1-2 tim varje dag. Så vill ha nåt som är stabilt och håller.
Elektronik är jag inte så intresserad av. När jag kollat runt lite så har jag hittat den här.
Abilica indi
Nu ska jag skaffa mig en motionscykel Budget Ca 6000 kr,
Jag har tänkt och cykla 1-2 tim varje dag. Så vill ha nåt som är stabilt och håller.
Elektronik är jag inte så intresserad av. När jag kollat runt lite så har jag hittat den här.
Abilica indi
Quote from Lars Mörrby on 1 February 2015, 17:42De hade en på XXL - en Merida för 4999 som var väldigt stabil. Fanns en billigare, men den var ostadig. Fanns en dyrare med ännu tyngre svänghjul också.
Blev faktiskt lite sugen på att köpa en..
De hade en på XXL - en Merida för 4999 som var väldigt stabil. Fanns en billigare, men den var ostadig. Fanns en dyrare med ännu tyngre svänghjul också.
Blev faktiskt lite sugen på att köpa en..
Quote from Funbeat user on 2 February 2015, 00:13Jag har en Merida Spin Three (köpt på XXL) som verkar motsvara den SPIN Striker 14/15 som de säljer på XXL numera. Brukar använda den några gånger i veckan lite beroende på när på säsongen det är. Har precis avklarat Tour of Sufferlandria 2015 (http://www
Jag har en Merida Spin Three (köpt på XXL) som verkar motsvara den SPIN Striker 14/15 som de säljer på XXL numera. Brukar använda den några gånger i veckan lite beroende på när på säsongen det är. Har precis avklarat Tour of Sufferlandria 2015 (http://www
Quote from Mattias Johansson on 2 February 2015, 11:31Jag har två stycken Pulse som jag är mycket nöjd med. Köpt begagnat på Blocket där de är vanligt förekommande när gymmen byter. Har helt slutat med trainer och kör enbart på dessa inomhus.
Tyst och stabil remdriven cykel byggd för gym på ca 75 kg med tung
Jag har två stycken Pulse som jag är mycket nöjd med. Köpt begagnat på Blocket där de är vanligt förekommande när gymmen byter. Har helt slutat med trainer och kör enbart på dessa inomhus.
Tyst och stabil remdriven cykel byggd för gym på ca 75 kg med tung