Quote from Guest on 23 February 2009, 18:03Hej kära Fun-beatnicks!
Jag går i köpeslängtan och har skaffat mig ett vill-ha begär efter en mountainbike och tänkte om ni har några bra tips på cyklar inom min budget och för mitt behov. Jag har kollat en del själv men jag är lite halvkass (eller väldi
Hej kära Fun-beatnicks!
Jag går i köpeslängtan och har skaffat mig ett vill-ha begär efter en mountainbike och tänkte om ni har några bra tips på cyklar inom min budget och för mitt behov. Jag har kollat en del själv men jag är lite halvkass (eller väldi
Quote from Camilla Höög on 23 February 2009, 18:13Ta en Nishiki Team. Jag tycker de verkar ge en hel del för pengarna.
Ta en Nishiki Team. Jag tycker de verkar ge en hel del för pengarna.
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 18:16Köp en begagnad utan en massa kraschskador.
Köp en begagnad utan en massa kraschskador.
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 18:17Jag köpte en juste Focus Black Raider då det begav sig och det har jag aldrig ångrat. Numera är motsvarande modell uppgraderad i komponenter, men billigare i pris. Mellan 8000-9000 ungefär. Passa på nu när butikerna rear ut förra årets modell. När jag sat
Jag köpte en juste Focus Black Raider då det begav sig och det har jag aldrig ångrat. Numera är motsvarande modell uppgraderad i komponenter, men billigare i pris. Mellan 8000-9000 ungefär. Passa på nu när butikerna rear ut förra årets modell. När jag sat