Quote from Guest on 8 October 2011, 18:12Tänkte åka ner till Spanien i en 10 dagar och träna cykling i vinter. Är det någon som har tips om en bra "bas" att utgå ifrån? Alltså någonstans där det är bra klimat och finns många möjligheter att starta eller avsluta dagsetapper ifrån. Jag har väl en
Tänkte åka ner till Spanien i en 10 dagar och träna cykling i vinter. Är det någon som har tips om en bra "bas" att utgå ifrån? Alltså någonstans där det är bra klimat och finns många möjligheter att starta eller avsluta dagsetapper ifrån. Jag har väl en
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 18:22Eller Portugal eller annat varmt land.
Eller Portugal eller annat varmt land.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 18:45Går väl få billigt om du är flexibel och kan ta en restresa till t.ex. Gran Canaria eller Mallorca.
Går väl få billigt om du är flexibel och kan ta en restresa till t.ex. Gran Canaria eller Mallorca.
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 10:17Skulle nog kunna rekomendera Port d’Alcudia på Mallis, utan att ha varit där själv dock. Mycket cyklister som utgår där ifrån vet jag. Norr över finns bergen och åt söder mer slätmark. Planerar själv att åka till Mallis till våren men kommer själv att sök
Skulle nog kunna rekomendera Port d’Alcudia på Mallis, utan att ha varit där själv dock. Mycket cyklister som utgår där ifrån vet jag. Norr över finns bergen och åt söder mer slätmark. Planerar själv att åka till Mallis till våren men kommer själv att sök
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 10:25El Arenal är väldigt bra med närheten till Palma, klostren, slätten och bergen. Det är bara Formentor så kan vara lite tråkigt att köra till.
El Arenal är väldigt bra med närheten till Palma, klostren, slätten och bergen. Det är bara Formentor så kan vara lite tråkigt att köra till.
Quote from ellen olsson on 9 October 2011, 19:58Mallis kan vara ganska räligt på vintern med en hel del regn. December-februari så är Kanarieöarna absolut att föredra.
...fast då ska man åka skidor enligt Edit!
Mallis kan vara ganska räligt på vintern med en hel del regn. December-februari så är Kanarieöarna absolut att föredra.
...fast då ska man åka skidor enligt Edit!
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 13:16Playitas på Fuerteventura
Playitas på Fuerteventura
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 14:26Playitas är trevligt... men kan (i mitt tycke) inte mäta sig med Mallis, eller Gran Canaria för den delen, när det gäller cyklingen. Playitas är perfekt om man ska cykla några dagar under en vecka (t.ex. på ett triathlonläger eller motsv.). Men ska man cy
Playitas är trevligt... men kan (i mitt tycke) inte mäta sig med Mallis, eller Gran Canaria för den delen, när det gäller cyklingen. Playitas är perfekt om man ska cykla några dagar under en vecka (t.ex. på ett triathlonläger eller motsv.). Men ska man cy
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 14:44Du har helt klart en poäng där, men jag lägger den biten på den mentala träningens konto. Där hamnar även vinden som alltid tycks gå mot. Förutom vid ett tillfälle då man trodde man satt på en moppe i över en mil..
Men så fall är Gran Canaria det bästa al
Du har helt klart en poäng där, men jag lägger den biten på den mentala träningens konto. Där hamnar även vinden som alltid tycks gå mot. Förutom vid ett tillfälle då man trodde man satt på en moppe i över en mil..
Men så fall är Gran Canaria det bästa al
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 14:52Har varit på Gran Canaria ett par gånger nu, och håller med om att det är sjysst där, men funderar på nån annan Kanarieö i vinter som omväxling.
Har någon erfarenhet av hur det är på Teneriffa?
Har varit på Gran Canaria ett par gånger nu, och håller med om att det är sjysst där, men funderar på nån annan Kanarieö i vinter som omväxling.
Har någon erfarenhet av hur det är på Teneriffa?